(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERDİ YÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERDİ YÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende seçemedim akı karadan, Bir tecelli etse yüce yaradan, Çekilsin bir Cemal dünya aradan, Yar hasreti bana derdi yar oldu. ******************************** Gönül aşka düçar olunca; neler gelirmiş başa, neler!.. Mısra mısra süzülmüş yüreğinizden aşka dair ne varsa.. Efendim, tebrikler...
Saygıdeğer üstadım, sayfanızda duygulu bir şiir okudum. Hakikaten şiir gibi bir şiirdi, haz alarak ve beğenimle tekrar okudum... Bir kez daha nefis bir şiir yazdığınız gördüm. Kaleminiz ve yüreğiniz var olsun... Selam ve saygılarımla.
Alptekinyazar tarafından 10/20/2011 11:33:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Giyindim kuşandım yâre gideyim, Varamazsa yolum acep nideyim, Bu canı yoluna kurban edeyim. Yar hasreti bana derdi yâri oldu.
Bende seçemedim akı karadan, Bir tecelli etse yüce yaradan, Çekilsin bir Cemal dünya aradan, Yar hasreti bana derdi yar oldu.
Ulusumuzun baş sağ olsun,Hainler tarafından cehenneme çevrilmek istenen yurdumuza ve milletimize Allah yardımcı olsun.Hainler emellerine ulaşamayacak.Selamlar
Bende seçemedim akı karadan, Bir tecelli etse yüce yaradan, Çekilsin bir Cemal dünya aradan, Yar hasreti bana derdi yar oldu. YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM SELAM İLE
Bende seçemedim akı karadan, Bir tecelli etse yüce yaradan, Çekilsin bir Cemal dünya aradan, Yar hasreti bana derdi yar oldu.
merhaba arkadaşım hep hasret değilmi yüreğimizi yakan ne gönül vaz geçiyor kaşı karadan ne de yürek vaz geçiyor kanamadan bir ah bin aha bedel oluyor sessiz kalışlardan beyenerek okudum arkadaşım yüreğin var olsun