(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN SANA GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN SANA GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam yuklu bir siir okudum.. Yüreğiniz ve de kaleminiz.. Hep var olsun.. Siir'lerde görüşmek dileğiyle .. SAYGILARIMI sunuyorum. Tebrik ederim..JANET KOHEN.
Bu âlemde sensiz, sensiz duramam, Sensiz yolculuğa yolum vuramam, Mecalim yok seni sana soramam, Bıraktım gayriyi ben sana geldim. Çok güzeldi hocam, teslimiyet vardı yaradana selam ve dua ile..
İlahi duygularla coşup Hak ile konuşmak ne güzel şey. Duyduğu huzur ile gönülden taşan nağmelerin okuyana da huzur verdiği şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum. Selamlar, sevgiler Cemalettin bey...
"Aşkından seni bende sanarım," çok ilginç bir dize üstadım, üzerinde epey bir düşünülmesi lazım. Manevi olarak hatalı gibi geliyor bana. Şiiriniz mükemmel. Tebrikler ilhamınız bol olsun.
"Aşkından seni bende sanarım," çok ilginç bir dize üstadım, üzerinde epey bir düşünülmesi lazım. Manevi olarak hatalı gibi geliyor bana. kardeşim düşündüm aşağıdaki gibi düzeltme yaptım memnun oldun selamlar saygılar sevgiler... umarım olmuştur...
tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam dua ve saygılarımla
A.E.O