(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Roz teyze oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Roz teyze oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Desenize bir yürek daha atmaya başladı koca dünyanın inadına. Atsın hocam atsın:)) Atsınki gönüller şenlensin.Hayat ona hep güzellikler sunsun.Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin:))))))))))))))Saygımla...
aman da aman.. aman da aman..roz yaşlanmışmı...?! teze demi olmuş... aman da severmiymiş onu..mamasınıda ısıtırmıymış... cıbı cıbı yaptırırmıymış..oy oy oy.... altınıda temizlermiymiş.....folfiks lerle:))) gözü aydın olsun rozi nin..Allah bir ömür annesi ve babıyla birlikte mutlu olsun.. ki altını değiştirsinler... rozi napar sonra:))
Ya Issızzzz gördün müüüüü.Es bu Esssss. ))) Boşverin bulaşmasın şimdiden altın maltın işine,alışmasın öle pardır puldur :) Türkiyeye gelince kaçırıcam zati onu )))
gülüm öyle şeymi olur hiç.şimdi gözlerimizi kapayalım.ve onun yumuk gözlerini bembeyaz çehresini hayal edip gıdığına doğru yaklaşalım..Şimdi o cennet kokusunu çekelim taaa içimize.hımmmmmmmmmmmmmmmmm çok güzel Rabbim sen nelere kadirsin.Hamd-ı senalar sanadır.