alakasız bir cipse alakasız sos yaptım ellerim yağ kokuyor cips baharatlıymış boğazımı yaktı boğaz dedim de aklıma istanbul boğazı düştü kare kare anıları vardır boğazda istanbullunun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kare kare şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kare kare şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine İstanbul ve yine ben. O küçücük iskelesine her vapur yanaştığında ortalığı tatlı bir teleş sarardı Ortaköy'ün... Balıkçılar yığılırdı caami avlusuna.Ayrı renklere boyalı tahta sandalyeleri olan çaybahçeleri dolup dolup taşardı ve Sevgilisini boynuna dolayan aşıklar boğazın o muhteşem derinliklerine dalıp giderdi...
vaay çok güzelmişş Demişsiniz demek ki şiirlerimi okumuyorsun, Esma bacı küstüm haberin olsun. Şevkim kırıldı,yağmurdan değil. İstanbul değil ki burası simit atsam martılara.
yazık oldu yarınlar... buğday alaydın bi kilo... koyaydın sacın üstüne.. çevireydin süpürgeyle... nar gibi kızaraydı..olaydı kavurga... yiyeydin afiyetle..cips e baba çıksın..!
alakasız bi cipse hiç alakasız sos yaptım ellerim yağ kokuyor cips baharatlıymış boğazımı yakıyor boğaz dedim de aklıma istanbul boğazı düştü kare kare anıları vardır boğazda istanbullunun
.....Acaba boğazınızı yakan o baharatlar gibi, o güzelim boğazın kenarına yapılan yapılar ve atılan atıklar da onun boğazını yakıyor mudur? ....Acıdım vallahi ikinize de. Çünkü boğaz acısını iyi bilirim. ....Çok büyük geçmişler olsun . .....Sevgi ve saygılarımla. Hoşçakalın, sağlıkla kalın.
Hiç unutmam boğaz turunda bir ablamız kendinden geçmiş bir şekilde raks ederken dengesini kaybedip düşmüştü ben de bu duruma kontrol edemediğim bir şekilde hi hii hii ederken az daha kafa üstü DENİZ'e çakılıyordum evlerden ırak...
Ayyy negzellll Roz teyzee :))))))) Deniz'in videosunu yüklemiş babası hemen :)))) Gördümmmmmm ve iyi Es teyzesi...Kapkara,saçlı,çirkin bişiiii :) Ama ciğerime bişiler oldu görünce,heder etti beni dünden beridir.Bir erkek için ağlamazdım amaaa Denizim sevinçten zırlattı beni :)))
O küçücük iskelesine her vapur yanaştığında ortalığı tatlı bir teleş sarardı Ortaköy'ün...
Balıkçılar yığılırdı caami avlusuna.Ayrı renklere boyalı tahta sandalyeleri olan çaybahçeleri dolup dolup taşardı ve
Sevgilisini boynuna dolayan aşıklar boğazın o muhteşem derinliklerine dalıp giderdi...
:))) Buda benim karemdi hocam.Hissettirdiniz..Saygımla...