(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoş/çakal... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoş/çakal... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın hayat yolunda önüne çıkan melek görünüşlü yaratığın cilalı ambalajı içinde ne Çakallar çıkar," KAZI-KAZAN" gör bol sıfırlı değersizliklerini. Ve yanıldığını anlayanın haklı tepkisi; "Şehrini de, denizini de başına çal " öfkesi !
Yatağında, kendi deli dalgalarıyla kendini boğan bir çakalın kime ne yararı olacak ki ? Kendine bile olamazken ! Sal gitsin çöplüğün derinliklerine, kokuşmuşluğuyla çürüme günlerine..
Kutluyorum değerli şair dost Taylan Bey sizi.. Selam ve saygılar ..
muzffer40 tarafından 10/12/2011 7:20:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Pul kanatlı yaşamlar ölüsü biriktiririz ömür mihrabının yıkıntıları arasında bir kıble vardır doğruluğuna inandığımız hâlâ değişir herşey olumlanır diye umutla baktığımız.
Ah be dost, ne acı kan / attın okuruna.... yürek fırtınasında alabora olmuş duygu sığınakları yalnızlığa mekan kurmuş ... Bizlerde e bu mekanın eşiğine...
Her zaman yetkin.Her zaman çok özel.Her zaman ennn güzeline imza atar dostum benim.
Yetkin kalemine ve o bildiğim nazenin yüreğinedir her dem sonsuz saygım
Etkili bir anlatım .
Tebrik ederim.
selam ve saygı ile.