(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİZ BANA ALDIRMAYIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİZ BANA ALDIRMAYIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülmedi şu b ahtım gülmedi gitti,sevdiğim herşeyim el aldı gitti.Ya sayın dost ne gitmesinden bahsediyorsunuz Babanıza yazdığınız yazıyı unuttunuzmu 35 şindesiniz daha yaşanacak günler var daha torununuz Deniz büyüyecek evlenecek siz babannesinle dans edecektiniz bakın ayrıntılar hatırımda ne oldu şimdi ORHAN,babayımı dinledinizEFKAR BASTI GÖNLÜMÜ YİNE FERYAT EDİYOR. daha kaç gün önce salaş meyhane rakı ,balık herşey iyiydi yarasın demiştim:))neyse bizler burdayız canınız sıkkın olduğunda yazın rahatlayın bizlerde bu taraftayız
hülya hicran tarafından 10/12/2011 9:36:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
....Teşekkürler Değerli Dost. Eleştirilerinizin hiç bir noktasına ve virgülüne takılmadım, aksine önümü açıp bazı şeyleri söyleyebilme fırsatı verdiği için minnettarım. .....İyi ki varsınız dostum, iyi ki varsınız. Varlığınız yüreğime güç veriyor. Hele bir de dünyaya aynı pencereden bakan bir insanla dost olmanın tadı bir başka oluyor. .....Hoşçakalın.
Sayın dost bir kere kimse kimseye aaaa bu adam kafayı yemiş diyemez,insanların içinde bulundukları durumlara göre ruhiye haletleri vardır.Sizinde belirttiğiniz gibi bir gün bir güneşin doğuşundan etkilenir insan bir başka gün gün batımından benim baştaki yorumuma takılmayınız Orhan babayımı dinlediniz onlar işin esprisi hepimizin gel gitleri vardır evet BABANIZA yazdığınız yazıya yorum yazalı ne kadar oldu bilmem zaten ilk okuduğum yazınızdı baba kelimesi dikkatimi çekmişti vede içeriğini unutmadım orda geçen sözlerin.Sonraki 20 Eylül salaş meyhane o yazıda hatırımda idi demek siz başak burcu erkeğisiniz titiz vede iyibir aile babası olur bu burcun erkekleri neyse sağlıklı bir ömür dilerim geçte olsa doğum gününüz kutlu olsun sizde benim bir sevdiğim yanda zaten torununuzun ismi Deniz hemde düşünce ve fikirlerinize yakınım yani devrimciyim.Yani 3 fidancıyım.Çünkü ATATÜRKÇÜYÜM. SAYGILARIMLA
...Merhaba Sayın Dost. Öncelikle eleştirinizi okurken daha önceleri yadıklarımdan alıntılar yaparak sıkı bir yazın takipçim olduğunuzu anlamam beni onurlandırdı. Teşekkür ederim. ....Evet şiirimi okuyanlar bir anda eyvah gitti, bitti bu adam, yakında kafayı da yer diyenler olabilir. İlk bakışta haklı da olabilirler. Ancak ben daha önce yazdıklarımda esin kaynaklarımıdan söz etmiştim. Dinlediğim bir şarı, izlediğim bir fil, okuduğum ve dinlediğim bir haber,yaşadığım veya tanık olduğum bir olayda kendi yaşadıklarımım bazı kesitleri ile örtüşünce beni biraz fazla etkiler ve bende kendimi koyveririm. Şiirin yazılış saatine bakarsanız zamanın bile hayli geç olduğunu görürsünüz. Bunları mazeret olsun diye yazmıyorum. Önceki yazdıklarımın da , bu gün yazdıklarımın da hep arkasında durmuşumdur ve elimden geldiğince de durmaya devam edeceğim. .....İnsan yaşamında bazı iniş çıkışlar olduğu gibi duygularında da bazen aynısını yaşayabiliyorsunuz. Böyle bir anımdaki duygularımı dizelere döktüm ve siz dostlarımla paylaştım. İyi ki de yazmışım. Bakın siz çok güzel bir eleştiri yazdınız. Ben de buna yanıt vererek biraz daha rahatladım. ....Evet 20 Eylül günü o sözünü ettiğiniz salaş meyhanede rakı ve balıkla 59. yaş günümü kutladım. Torunum Ozan Deniz'e verdiğim sözün de arkasındayım .....Böylesi değerli bir dost tarafından en mantıklı şekilde eleştirilmek beni fazlasıyla mutlu etti. Bana bu fırsatı yarattığınız için teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum. .....SAYGIYLA KALIN. DOSTLUKLA KALIN.
Merhaba, insan kah ümit...kah yeisler içinde hayatını idame ettirir...Ancak karamsar olmadığı sürece hüzün duyduğu anlar kendine özgü anlamlı birer nostalji kalır yüreklerde...
Zaman zaman acının...elemin katılmadığı hayatlar bir süre sonra tekdüze olarak sıkmaya...yahutta ihtiyaçsızlığın verdiği sıkıntı ile daha kötü işler yapmaya kanalize edebilir bizi...hani derler ya ihtiyaçsızlık azdırır diye...
Önemli olan acılardan ders alarak hayatımıza ufak rotalarla daha güzel ve anlamı yön vermeyi başarabilmektir...Seçtiğimiz hayat tarzı da mutluluğumuzu etkiler elbette ki...Sosyal hayatı paylaşmaktan zevk alanlar...dışa dönük olanlar kendilerine uygun ortamlar ve dostlar seçtiklerinden hayatları daha anlamlı ve renkildir...Dolu dolu yaşarlar...yaşamalarını bir anlamı vardır...Çünki kendisinden ziyade başkaları için vardırlar...Toplumda var olduğunun farkındadır...
Böyle kişilerin zaman zaman yalnızlığı seçmeleri...birazcık efkarlanmaları sağlıklı olduklarının göstergesidir...Çünki normal vücutta bile ağırma merkezleri vardır...Bir yerde arıza varsa acıyarak bize sinyal verir, nedenini araştırırız...Ya vücudümuz ağırmasydı halimiz ne olurdu?
Şiiriniz hem anlamlı,hem ahenkli ve nadide dizlerden oluşmuş...paylaşmak yüreklere yeni pencereler açmakta...çok tebrik ediyorum efendim...yüreğinize ve emeğinize....
Sorunsuz bir hayat olmaz hepimizin sorunları vardır. Sıkışınca insan göçüp gitmek ister.Ama sağlığımız yerindeyse yaşamaya değer. İyi Kötü günlerinde kardeşin olarak yanındayım abi.