Gözlerine bakıp ta aşkımsın demedim mi, Seninle ağlayıp ta seninle gülmedim mi ? Ben bu aşkın uğruna ne acılar çektim de, Bu can senin yoluna kurbandır demedim mi ?
....... El ele tutuşup ta kırlarda gezmedik mi, ....... Papatya çiçeğinden kolyeler dizmedik mi ? ....... Sevgi çiçeklerini bahçemize dikerek, ....... Gönlümüzce büyütüp sular da vermedik mi ?
Söyle bana gü yüzlüm, biz bizi sevmedik mi, Bu aşkın şarabını birlikte içmedik mi ? Dünya malı içinden biz sevgiyi seçtik te, Söyle bana bir tanem biz bize yetmedik mi ?
....... Hani o güzel günler söyle şimdi nerede, ....... Bıraktın gittin beni koydun bin türlü derde. ....... Arayıp geziyorum şimdi seni her yerde, ....... Söyle nasıl yaşanır, BÖYLE BİR AŞK BİTER DE ?
Selamettin PULAT 10.10.2011 P.tesi 21.00 Erenler/ SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÖYLE BİR AŞK BİTER DE.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÖYLE BİR AŞK BİTER DE.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevilene, özlenene özel içten dizelerdi baştan sona ...İnce ince dökülmüş sitemler yürekten...Hisseden yüreğe, dile getiren kaleme sağlık. Saygı ve selamlarımla.
Nerdesin şimdi nerde,bak düştüm ne hallere denedim unutmayı söz geçmiyor kalbime.Yada arıyor gözlerim seni heryerde bu sonsuz hasretin düşürdü derde aşkımıza nazar mı değdi,tadında, terkedilişin acısının yansıtıldığı sevgiliye sitem .şikayet ve hikayeyi sorguluyan mısralar.
:) sevgilerimle.