Ati yalnızlığımda, kumrular satın aldım SEN diye, Şimdi çığlığım bir Ebabil sarayında, veziri idamlık, Tahtına boncuklar serdim, nazara geldi gözlerin, Kördür umudum, seni görmemek korkusu sardı sinemi, Ben tüccar bir adamım, iştahı yarım kaldı simamın, Gülmek yasak, harammış sensizken güneş, Şimdi karanlıklardayım, Bilmiyordum…
Benim de içimde bir meftun melodi doğdu, Şimdilerde içimde ağıt, şimdilerde içimde feza, Bilmiyordum ki senin saçların da leylaklar kokarmış Taş yağdı evime, çatımda baykuş sessizliği, Geçmez oldu emektar otobüsler, durağım izbe, Bilmiyordum sensizlik tümden çile…
Gelirsin diye umdun, gelmedin beyliğime, geçtin develerle, Ben adaklar adadım, genç dönüşlerime, şimdi safi ihtiyarlığım, Ölüm sunağı doğdu, kuğusunu boğdum gönlümde, Bilmiyordum caniliğimi, filizlendi Eflaklar devletimde, Bilmiyordum seni, bilmiyordum kimsesizliği, Bilmiyordum geç kaldığımı, bilmiyordum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“BİLMİYORDUM” şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“BİLMİYORDUM” şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.