(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...BÜYÜ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...BÜYÜ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzünü taşıyan bir veda,aslında her vedanın içinde gizlenmiştir hüzünler..Gerçeğe dönüştüğünde saklandıkları köşeden çıkıp adeta insanın içini acıtırcasına alay ederek el sallarlar.. Yüreğine sağlık sevgili Aslı sevgiyle sevdiklerinle ve hüzünlerden uzak bir yaşam diliyorum..Sevgilerimle..
Yine hoş bir şiir tebrikler sessiz ama daha dün ne diyordun, ne oldu:)) Ben büyüdüm ve istesem DE küçülemem:) Sevgiler. Haa, onu bilmem de kendinden VAZgeçme..!
Ve eveet, fatoş suskunluğunu bozmuş, helal olsun bozana da bozdurana da:) Zaten sessizliği beraber kullanıyordunuz:))
bayşiir tarafından 11/17/2006 2:36:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Artık çiçekler Sunamam sana B/akışlarımla Kendi ellerinle Söktün çiçeklerimi Köklerinde saklı kalbim
her ne kadar sökmüş olsa bile o köklerden mutlaka bir yerden filiz verecek bir kök salmıştır diye düşünürüm.Hele o köklerde bir yürek saklıysa mutlaka filizlenecektir merak etme..
sevgili fatoş biz olduğumuz zamanlardan vaz geçmedim. onlar anılarımla her daim yaşayacak. senden vazgeçtim diyorum çünkü o benden vazgeçti...benden de vazgeçtim çünkü o varken ben yoktum ki, ben o olmuştum zaten ve dolayısıyla benden de vazgeçtim o olmuş benden yani...çokta gizli değil yaa aslında herkes için böyledir sanırım. sevdiğine bürünüverir insan...teşekkür ederim yorumuna ve ilk kez suskunluğunu bozduğun için sağol düşündüklerini bilmekte güzelmiş...herkese çok teşekkür ederim yorumları için ayırdığınız zaman için. sevgi ve saygıların en yücesinde kalın...
Hayat bu; katlanmak gerek.
Tebrikler.
Esen kal.