(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir hoştu, içindekji bariz karamsarlığa rağmen...
Ama kendinden uzaklaşmakla değil; kendinle ÖZünle BİR olmayaı başardığın ölçüde, sen SEN olursun. Tam olursun...
Ne yazık ki; dünyanın sadece ekseni kaymıyor, düzenide kaymakta gün be gün... Ve yüreğiyle görebilen düşünebilen bizim gibi numune insanlar; eksik yada yanlış kendimizde sanma yanılgısına düşüyoruz.. Kendimizle kavga ediyoruz, yüreğimizi yok sayıyoruz bazen... Ama inan yanlıştayız...
En mükemmel yaratılan biz insan oğulları; ne zaman gerçek değerimizi kavramanın farkındalığını yaşarsak; o zaman dünyaya da pozitif anlamda katkımız olur diye düşünüyorum ben...
Haa dersen ki neden böyle uzun uzun yazdım. ne biliyorum ki ben senin yaşadıklarınla ilgili... Diyebilirsin tabi ama öyle değil. her birimiz farklı boyut, zaman ve koşullarda olsa da benzer darlıkları yaşıyoruz... terzinin kol altı sökük olur derler:) Ben yırtık pırtık olabilirim ama sen olma be can... Kimse olmasın... Nasıl olsa benim söküğümü de bir diken olur. Oluyor da...
bir kaç gün kendimden uzaklaşmam gerekecek.bazen insanın yapısında bunlar oluyor ve önüne geçemiyorsunuz.şimdiden herkese teşekkürler...sevgimle...dostça...bülent...