(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şöyle bir hadis var şiir bana bunu hatırlattı, Allah sevdiği kuluna şu üç şeyden birini mutlaka verir. Hastalık, fakirlik ve zillet.. Onun için umut, umut, umut diyorum. Sevgiyle kaın, saygılar..
"Zaten yoksulum yaşamda nasılsa sonum cehennem. Farketmez seni bana bağlayan aşk. Nasılsa yalnızım günahlarımda. Sevgini sakın benden, yoksa biter. Nasılsa yerim yok böyle bir dünyada."çok derin dizeleri bir araya getirmişsiniz.tebrikler.ama şunu unutmayın ki sizin değerinizde çok büyüktür aslında bu dünyada,sadece insan kendine bakmayı unutur.insanların tek hatası çevresindekilere verdiği değerin kendisine verdiği değerden fazla olmasıdır...tekrar tebrikler.herzaman mutlu olmanız temennisiyle.saygı ve sevgiler.hayata gülümsemeyi unutmayın:)
Gelin...
Tutsak.
Toprağın üstüme atılmasını bekle.
Dua.
Rahatlatıcı meleğini yolla bana.
Haz.
Acılarda yaşayamam , öldürün beni.
yüreğine sağlık off ya bu nasıl dizeler..
teşekkürler paylaşımın için sevgiler saygılar