(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
............ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
............ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elem meleği diletir sabrını. Asıl sevdiğim unutmamaya çalıştığımdır. Dünyanın ölümünden sonrasını gördüysek. Mutluluk mutsuzluğunu anlamaktır. tebrikler yazmaya devam saygılarımla Hasan Öztürk
"Bana mutluluğun resmini çizebilir misin Abidin"demiş Nazım... Ve çizdiği resim 6 çocuklu bir köpeği bir tavuğu olan yaşlı bir çiftin uykudaki haliydi... Mutluluk görecelidir diyelim ve bu güzel şiiri kutlayalım...Sevgiler...
SEVGİLİ DOST ŞİİRİNİ İLK DEFA OKUYORUM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR .DEĞİŞİK BİR TARZ SERBESTLE KURALLI ARASINDA BU TARZI SEVERİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.SEVGİYLE KAL
ELİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK...YALNIZ;BEN BU ŞİİRDE KAYBOLDUM HALA BULAMIYORUM KENDİMİ...ANLAYAMADIM BİR AN NERDEYİM VE NE OLUYOR BURADA...GÜZELDİ...HEMDE ÇOK...
arkadaşlar yeni bir şiir yayımlıyorum aslında ben bırakmıştım tamamen çünkü mutsuzdum ve önüne geçemiyordum.bana bir gitarcı bırakmamamı söyledi çünkü dünya böyle güzel dedi.Bende bu şiiri yazdım benim şiirlerim için mesaj gönderen arkadaşlara gelsin bu derinlikte şiirim.herkese teşekkürler...Sevgiyle kalın...CUMARTESİ...
anlatsanda anlaşılır mı ey dost!
yüreğine sağlık...