(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İyi ki nankör, insan.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İyi ki nankör, insan.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine kalemine sağlık. o nuru bir kere de şiirinizle hatırladık. çok farklı bakış ,tatlı anlatış.......... ne mutlu onu anlatabilenlere ve sevenlere .......... şiirin çokgüzeldi. konusu kadar güzeldi.
Beri gel ey bakar kör, dili sağır beri gel/ileriye zıplamak için geri geri gel... necip fazıl'ın dizelerini hatırladım birden. Şiriniz/Na't'ınız gerçekten çok güzel ve anlamlı. O'nun sevgisi hep kalbimizde ve dilimizde. Ne mutlu müslümanlara... Ne mutlu bize... tebrikler. şiirle, sevgiyle kalın...
Bu akşam ikimizin şiiri de iki cihan serveri Muhammed'e (s.a.v.) yazılması bakımından önem taşıyor.Görmeden sevebildik, ya görseydik, O'nun karşısında belki de erirdik. Y a rüyamızda görseydik? Ya da bir sabah uyandığımızda kapımız çaldığında O'nu karşımızda görseydik: Halimiz nice olurdu, NASIL DAVRANIRDIK?İçeri buyur edebilir miydik?Y a da çeri girip biraz eşyalarımızı toprlamak için zaman mı isterdik?Ya kendimizi toparlamak için daha ne kadar ihtiyacımız var? Resulullah'ın gözlerinin içine bakabilir miydik?Yoksa utanır mıydık halimizden?Ama şu var ki O'NU KAPIDA BEKLETMEMEK İÇİN ÇILGINA DÖNERDİK.İşte peygamber sevgisi bu.... Kaptırdım gidiyorum, daha çok yazabilirim bu konuda hatta sabaha kadar. GÜZEL ŞİİRİNİZİ TEBRİK EDİYORUM...