Bir sonbahar akşamı, Güneşin solgun ışıkları pencereme vururken, Bir çocukgülümser bana, Dünyanın en güzel gözleriyle... Kendi topraklarımdayım şimdi, Özgürlük; içime çektiğim nefes. Ağzımdaki cigara pek keyifli ve aşk; Dudaklarımda bir türkü, Söylemeye doyamadığım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyanın en güzel gözleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyanın en güzel gözleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sonbahar vakti Bir sonbahar vakti, Güneşin solgun ışıkları pencereme vururken, Bir çocuk gülümser bana, Dünyanın en güzel gözleriyle... Kendi topraklarımdayım şimdi, Özgürlük; içime çektiğim nefes. Ağzımda bir cigara ve aşk; Dudaklarımda bir türkü, Söylemeye doyamadığım...
Mükemmel şiir yazdığınız için ve Dadaloğlu'nun torunu olarak şiire berdevamınızdan: Çok büyük saygılarımla "Yazılı paylaşımlarınızı okumaya devam" diyorum, Özlemce...
Bir sonbahar vakti, Güneşin solgun ışıkları pencereme vururken, Bir çocuk gülümser bana, Dünyanın en güzel gözleriyle... Kendi topraklarımdayım şimdi, Özgürlük; içime çektiğim nefes. Ağzımda bir cigara ve aşk; Dudaklarımda bir türkü, Söylemeye doyamadığım... TEBRİK EDERİM GÜZELDİ.
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.