"Az Allahım az günahlarım, yükle omuzuma kurtulmayayım, Kaz dostum kaz mezarımı derin,bir daha doğrulmayayım, Naz yarim naz bakma yüzüme,küstür bir daha görmeyeyim, Yaz kaderim boz,bu nasıl hayat aman aman bilmeyeyim?"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaz kaderim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaz kaderim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim güzel bi anlatım(her ne kadar umutsuzluk içersede...) yüreğinize ve onu dile getiren kelimelerinize sağlık.... kaleminiz daim olsun,esenlikler dilerim...
5 Tam puan. Her zamanki gibi çok başarılı buluyorum sizi. Yazılı paylaşımlarınızda hem dikkatli hem duyarlı yaklaşımlarınız var. Kutlu olsun, yüreğiniz. Tebrik ve teşekkürümü kabul buyurunuz lütfen, Saygıdeğer Şair'im. Selam ve saygılarımla, efendim: "İyi ki; varsınız, yaşayıp yaşattırıyorsunuz" diyorum, ÖZlemce...
Bu yazdığım şiir,aslında şarkı sözüdür.Bestesi bende sözler; Tanrı ilhamı, bir gece çıkıverdi ansızın.Anlatması zor.Hani tüm dünya üzerine gelir ya,onun gibi bir geceydi.Birden şarkı olarak çıktı ağzımdan ve sonra..Sayfaya dökülüp karşınıza geldi..Saygılarımla birlikte sunarım..
Gecenin Rengi tarafından 10/1/2007 11:12:19 PM zamanında düzenlenmiştir.