Çınlıyor kulaklarım, unutulmaz sesinle. Sayfandaki sesleri, dinle ey hocam dinle! Bu genç yaşta göçmene, acep kader mi desek? Şiirlere sestin sen, verdiğin nefesinle.
Yine dönsen dünyaya, ben geldim desen bize. Taht kurmuştun kalplere, göze mi geldin? Göze… Hem ağlasak, hem gülsek, işte Erbil bu desek. O güzel yorumunla, getirsen bizi dize.
Ey gidi Erbil hocam! Dönülmez yol saptığın. Kalemdi, mikrofondu, ölesiye taptığın. Şakayı severdin sen, yine şaka mı desek? İnanmak çok zor Efe’m, şaka mı bu yaptığın?
Bakma sen kardeşine, rahat uyu yerinde. Mevla’m böyle istemiş, yer açsın cennetinde. Cennet olsun mekânın, iyi kötü ne desek. O kapıyı açması, rabbimin kudretinde.
MEHMET FİKRET ÜNALAN
Geçtiğimiz hafta içinde kaybettiğimiz, İzmirli şairlerimizden, seslendirme sanatçısı, dost insan Erbil Efe DENGEL’e ithaf olunur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERBİL HOCAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERBİL HOCAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm dostlarının, yakınlarının başı sağ olsun.Allah sabırlar versin Değerli hocamızın mekanı cennet olsun, nurlar içinde yatsın.Allahın rahmeti üzerine olsun. Sayın Ünalan şiiriniz içimi acıttı. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
VEFALI BİLGE EMEĞİNE SAĞLIK DEYERLİ GUZEL DOST EMEKTEN HURMET NİYAZADN SEVGİ OLSUN MEKANI CENNT OLSUN BİR AŞK DEMİ İLE SULANSIN YAZANA BİLENE SEVENE HAK EYVALHA CANDAN SEVGİLER UNALAN ÖZÜM İMANIM,
Bakma sen kardeşine, rahat uyu yerinde. Mevla’m böyle istemiş, yer açsın cennetinde. Cennet olsun mekânın, iyi kötü ne desek. O kapıyı açması, rabbimin kudretinde.
Acı haberi bugün duydum bizleri çokk üzdü degerli hocam Duyarlı davranışınız ve dizeleriniz için tşk ederiz Allahım nur içinde yatırsın acısı çokk büyük yüreklerimizde:((((
Erbil Efe DENGEL’e hocamızı tanımaktan onur duydum gerek şiirde bana olan tavsiyeleri gerek destegi şiirlerime eşsiz yorumu bende baki kalaçaktır ailesi ve dostlarına allahtan rahmet diliyorum mekanı cennet olsun
vefanın başka bir adıydı
şiirlerin babasıydı
acı bir kayıp yaktı yürekleri
mekanı cennet olsun her dem kalbimizde yaşayacak
tebrikler ....