Bir Eylül ayına daha geldik yine Yine hazana döndü mevsim Yine kapıda kış buz keseceği anı bekler Yine dökecek ağaçlar yapraklarını Sedef hastalığına düşmüş insanlar gibi Yine çıplak yuvalarında Buğulanmış cam önlerinde Pencere pervazlarına sığınmış Üşüyen kuşların kanatları sarkık sarkık Ölümü bekler gibi düşünecekler Soğuk yüzlü karayel ıslıklar çalarak esecek Sokaklarda ne varsa süpürüp alıp gidecek Yalnız yataklarında yaşlı insanlar Donan kanlarını nefesleriyle ısıtacaklar Yine sobanın monoksitinden Soba tütmesinden zehirlenecek bazı insanlar Kimileri eski esyalarını yakacak bir bir odun yerine Birbirine sokulacaklar insanlar Soğuk odalarda biraz daha ısınabilmek için... Kaloriferli mekanlarda yaşayanlar da olacak tabii Onlarzaten içtikleri cinlerle ısınacaklar kış boyu Hayat yine sürüp gidecek sonsuza doğru...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT SÜRÜP GİDECEK, SONSUZA DOĞRU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT SÜRÜP GİDECEK, SONSUZA DOĞRU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.