(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neden-siz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neden-siz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Körebe bir yazda Yakındık Ölüm çizgisine Ve Nefessizliğimizde Biraz mavi çaldık Gözlerimize _______Pusulasızdık kutlarım ustad yüreğine sağlık alkış bıraktım selamla
DUYGULARINIZA SAĞLIK SERBEST DİZELERİN USTA KALEMİ DEĞERLİ DOST YÜREK.GEÇKİN ÇİZGİLER YORGUN YÜREK VE TÜKENNEN UMUTLAR.BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Öncelikle başlığa hayran olduğumu ifade etmeden geçemeyeceğim
Bakar mısınız " Neden sizlersiniz " Ve " nedensiz " sebepsiz anlamlarını aynı anda yüklenmiş bir kelimeye.
Sonrasında bu nedensiz olan temaya ya da nedensiz olmasına sebep olan " size " kendisi karşısında olanlara seslenmiş şair.
Yaşadık demiş birlikte sebepsiz, nicesiz umutlandığımızda oldu , gözyaşı döktüğümüzde, ölümü göze alarak yaşamayı seçtiğimizde yaşamın ne zorluğu varsa yaşadık savrularak demiş bütün bu olaylar vücud bulurken aslında neden siz derken den öte bütün bu yaşantısına giren herkese ve kendisine ortak sorumluluklar yüklemiş.Biraz kendinide katmış bütün bu olanlara çift anlam vermesi bu yüzden bence.
Hayata , yaşama dair dava insanının yüreğinden çözülen en samimi hislere tercüman olmuş bu dizeler.
Her zaman kgi gibi özge şiir dilinizden şiir okumak büyük keyifti .
Körebe bir yazda
Yakındık
Ölüm çizgisine
Ve
Nefessizliğimizde
Biraz mavi çaldık
Gözlerimize
_______Pusulasızdık
kutlarım ustad
yüreğine sağlık
alkış bıraktım
selamla