Uyandım, gittim yüzümü yıkadım Kahvem makina’da fokurdayan yanardağlar gibi Tıraş oldum, dişlerimi fırçaladım Saçlarım birer ikişer düşürülen çocuklardı Say ki; Aynada bardaktan boşalırcasına yağmur Tuttum, beni benden çıkardım Ömer Seni senden Onu, ondan Ben herkesi herkesten çıkardım Lan Ömer Gittim bir otobüse bindim Herkesle bir otobüsün içindeyiz Otobüs de otobüs ha Tıklım tıkış hiç kimseyle dolu Açtım yanan alnımı Camdan dışarıya uzattım; Dışarısı dağınık, Dışarısı pis, Dışarısı alçak. Hiç hesapta yoktu Hiç yoktan indiğim durakta Diyarbakır yazıyordu, Bitlis, Mardin, Şırnak şurada, İstanbul burada Ölüme ne ola ki İçimizde Aramızda Ortamızda Ömer ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ulan Ömer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ulan Ömer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemal(Süreya) burda olaydı bu şiir için çok şey söylerdi... şiirde ki anlatım ve kurgu oldukça etkileyici yani, okuyucuyu bağlayan nitelikte... kutlarım, sevgi ve saygıyla...
bu şiir için çok şey söylerdi...
şiirde ki anlatım ve kurgu oldukça etkileyici
yani, okuyucuyu bağlayan nitelikte...
kutlarım, sevgi ve saygıyla...