(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhhhhhhh Eylül vahhhh Eylül niye bu hainlik seven böyle yaparmı.Sala’mı okutun camiye varın Bugün son günümdür, olmasın yarın; Ölümden beterdi son bakışların Öz bitişim, taş bakışın; eylülüm...
Selasını okutmaya razı birine b öylesin e ulvi duygularla haykırışta olana revamı bu. şiir güzeldi haykırış hazin olsada
Yaprağını döküverdin canıma Yaz bitişim, kış bakışın, eylülüm; Gözlerin girecek âhir kanıma Yaz, bitişim düş bakışın; eylülüm, candan helall kalem dost cok guzel bir eser daha okudum sevgiler yureğine.dost
Ben eylül ayını sevdiğim gibi Eylül ismini de bir kadında çok özel bulur, onun yüzüne baktığım zaman hüzünleri değil, sevgiye yelken açan bakışları görürüm. Belki de Eylüle şiir yazamayışım bundandır.
Sevginizi gam,keder, acı, ayrılık ve hüzün getirmemesini diliyor kaleminizi kutluyorum
Hoş geldin hüzün...hoş geldin eylül..şiirde hüzün en sevdiğim konudur.Şiiri şiir yapan hüzündür diyorum kendi adıma ve tebriklerimi bırakıyorum sayfanıza efendim.Kaleminiz yorulmasın...saygı ile...
Eylül hüzün ayı Sona yaklaşmanın ramak kalması. Kışa varmanın kapı aralaması Ömrün olgunlaşması Gönül yaprağının sararması. O yüzden hüzün. En güze eylül şiirlerinden birini okudum. Teşekkürler. Selam ve muhbbetlerimle.
Bugün son günümdür, olmasın yarın;
Ölümden beterdi son bakışların
Öz bitişim, taş bakışın; eylülüm...
Selasını okutmaya razı birine b öylesin e ulvi duygularla haykırışta olana revamı bu. şiir güzeldi haykırış hazin olsada