(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^UMUT ÇİCEKLERİM^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^UMUT ÇİCEKLERİM^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umut çiçekleri solarsa zaten hayatında tadı kalmaz ve sonu bulur. O güzel umut çiçeklerinide besleyen ve sulayan, sevgi dolu ister , arzu ve ihtirastır. Kısa ve öz bir şiir ve okuyup anlamak isteyene çok şey anlatır ve umut verir. Teşekkürler!
Seni yaşatırken içimde sensiz sensiz Umutlarım filizlenir içimde parça parça Açılırlar sarı,yeşil mavi gri renk renk Sonra solmaya başlarlar birer birer Ölüverirler içimde tek tek Karardığı olur gözlerimiz zaman zamanda olsa Terlediğim olur geceler boyu ılgıt ılgıt Düşlediğim bile olur ölümü işte o an Dönmek isterim birden; Eski günlere ışıl ışıl gençlik yıllarıma Ve yeniden kaybolur umutsuzluklar gider Bir başka olur yeniden dirilmek Sonbahar’ın sisi çökmüş gibi üstüme Seni sevdiğimi anlatmaya başlıyorum ben yine Rüzgar esti ikimizidemi savurdu Yeşeren umut filizlerimizin dalları kırılmasın Yaprakları hiç kurumasın sararmasın Bir başka renk versin yeni düşlerimiz Solan UMUT ÇİÇEKLERİ’mize.
Not:Oktay arkadaşımıla birlikte duygularım doğrultusunda 1979 yılında yazdığım bir şiirim. • Şiirinizi Düzenlemek İçin Tıklayın. NAZMİ ŞENUSTA (NAZMİ ŞENUSTA) (c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. İYİ BAYRMALAR KARDEŞİM..