(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^ CaNım AnNem ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^ CaNım AnNem ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Annem’sin sen benim. 9 ay canını karnında taşıyan, Sevgisini,şefkatini hiç eksik etmeyen, Canım acıdığında CANI acıyan, Ağladığımda,üzüldüğümde, Benle ağlayıp,üzülen. Sevincimi,mutluluğumu Kollarında yaşadığım. Canı’nın sağlığından başka Ne isterim senden annem...
Annelik duygularımı kabarttın gözlerimi ısattın canım canım.senin gibi yavrusu olan anne daha ne ister? Allah seni anneciğine ,anneciğini sana bağışlasın hep mutlu olun inş tebrik ediyorum ablasının gül yüreklisi başarılrın dai olsun.sevgimle.
canım ablammm annelerın en guzelı sen hep mutlu ol emı... benı anneme sızın evlatlarınızıda ıze bagıslasın ıns.. ALLAH sıze hayırlı guzel ömür wersın ınsallah kucak dolsu öptumm sızııı....
Annem’sin sen benim. Dokuz ay canını karnında taşıyan, Sevgisini,şefkatini hiç eksik etmeyen, Canım acıdığında CANI acıyan, Ağladığımda,üzüldüğümde, Benle ağlayıp,üzülen. Sevincimi,mutluluğumu Kollarında yaşadığım. Canı’nın sağlığından başka Ne isterim senden annem...
Anneye çok güzel bir armağandı şiir.Anneye sevgini, fedakarlığına karşılık vefanı, anneye esenlik dileyen duanı alkışlıyorum Gözde Nur. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
ANNELER ICIN CANIMIZ FEDA ,ONLARIN SEVGILERI KARSILIKSIZ SEVGI , EVLATLARINI KORUR KOLLAR SEVGILERI ,UZUNTULERI HER SEKILDE ICINDE VE EVLATLARIN CANI YANSA ONLARIN CANI YANAR.GENLERINDE KARSILIKSIZ SEVGI ASK TUTKU VARIDR .TANRIM EVLATLARI NE ANNELERDEN NE BABALARDAN AYIRSIN.TANRIM BIRBIRLERINE BAGISLASIN.BIRLIKTELIKLERI DAIM OLSUN.SEVGIDEN YANA YUREKTEN TAM PUAN SEVGIYLE ANNENIZLE SEVDIKLERINIZLE KALIN .
Yalnızlık, yaşamda bir an, Hep yeniden başlayan.. Dışından anlaşılmaz. Ya da kocaman bir yalan, Kovdukça kovalayan.. Paylaşılmaz. Bir düşün'de beni sana ayıran Yalnızlık paylaşılmaz Paylaşılsa yalnızlık olmaz. '' Al şu kalbimi, bana ağır geliyor, Senin olsun.. '' .SEVGİLER