Gönül neden ah çekersin? Aşk yolunda bal şekersin, Sevdaya sen gam ekersin, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı?
Gönül seni arar gezer, Ayrılığa hasret bezer, Sende ki, ben seni ezer, ………Deli gönül uslanman mı? ……… Kalp kararır paslanman mı? ……… Hakk yola sen yaslanman mı?
Gönül aşksız nasıl durur, Sevdan ta sineme vurur, Seni almış zalim gurur, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı?
Gönül muhabbetin kesme, Her rüzgâra göre esme, Her söze de kulak asma, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı?
Gönül seni yoldaş buldum, Cemal ile haldaş oldum, Çiçek idim bakın soldum, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne diyeyim ki? Canım hocam, canım ustam, canım abim demiş herşeyi ! Sizi gönülden kutluyorum hocam. Hak yolunda yazılmış bir şaheser daha ! Güçlü, dik Kaleminize ve o yüce, güzel yüreğinize sağlık. Saygılarımla hocam.
Hoşgördüm hocam teşekkürler. Bende sizi cok özlüyorum. Lakin elde değil pek giremiyorum. Her fırsatta uğramaya calisiyorum sayfanıza. Güzel söz ve dileklerinize minnet duyuyorum. Bende ellerinizden öpüyor, sizi Yüce Allah a emanet ediyorum.
Ooo kim gelmiş benim sayfama benim canım kardeim serhatım gelmiş hoş geldin sefa getirdin seni inan özledim müsadenle öpüyorum ve sayfamı ziyaret edip şiire yaptığı o güzel ve ender yorumuna yürkten teşekkür ederim... İnşalah ömür süremizi en verimli şekilde değerlendirerek iki cihanda mutlu oluruz dileklerimle... selamlar, sevgiler, saygılar...
Gönül seni arar gezer, Ayrılığa hasret bezer, Sende ki, ben seni ezer, ………Deli gönül uslanman mı? ……… Kalp kararır paslanman mı? ……… Hakk yola sen yaslanman mı?
Her zamanki gibi anynı güzellikte ve nefisti yüreğinden sayfaya düşen tebrikler Kalemin daim olsun her dem selam sevgi dua ile...
Gönül n'olur anla beni Biliyosun Dünya fani Alır veren mutlak canı .....Yine de sen uslanman mı ? .....Sevdalarla ıslanman mı ? .....Şol islam'a yaslanman mı ?..........Deyivedim bende
Gönül muhabbetin kesme, Her rüzgâra göre esme, Her söze de kulak asma, şiirin can alıcı noktası bu kıta herkes gibi benimde gözüm buna odaklandı anlamlıydı dert görmesin yüreğiniz saygılarımla
Gönül seni yoldaş buldum, Cemal ile haldaş oldum, Çiçek idim bakın soldum, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı?
Uslanmayan gönlünüze sağlık keyifle okudum harika bir şiir olmuş selamlar..........
Gönül muhabbetin kesme, Her rüzgâra göre esme, Her söze de kulak asma, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı? ************************************************ Anlamanın ve anlaşılmanın gereği muhabetse; mantık yürütmeden her lafın arkasına takılınmazsa, İyi kötü söylemlere kulak asılmazsa demek ki O zat'ı muhterem; adam gibi adamdır. Bastığı yeri bilir, söylediği dinlenilir yaradanın iyi kullarından olduğu gözlenilir.. Vay O'nun sırtını yere getirene, bu mümkün mü?...
Şiirinizin açılımı buydu sanırım... Efendim, çok takdirlerim ve teşekkürlerimle... Kutluyorum kaleminizi...
Gönül seni yoldaş buldum, Cemal ile haldaş oldum, Çiçek idim bakın soldum, ………Deli gönül uslanman mı? ………Kalp kararır paslanman mı? ………Hakk yola sen yaslanman mı? Gönül ile güzel hasbihal. Ellerinize sağlık şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Gönül muhabbetin kesme, Her rüzgâra göre esme, Her söze de kulak asma, ………Deli gönül uslanman mı? ……… Kalp kararır paslanman mı? ……… Hakk yola sen yaslanman mı?
Kalp doğru olduğunda her şey güzel olur...kalemin kendine seslenişi...Nefis muhasebesi ne güzel...tebrikler
Dizeleri keyif alarak ve duygulanarak okudum. Hem akıcı bir anlatıma, hem de söz ve öz bütünlüğüne sahip bu güzel şiiriniz. Yürekten teşekkür, tebrik ve selamlarımı sunarım, değerli kardeşim.