(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgilim Seni Sevdikçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgilim Seni Sevdikçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Asılan şiirleri yapmıyorum Memet, affet ne olur. Başka bir şiirini asamdan önce yollarsan iyi olur. Elimde şu an bikaç tane seslendirme var, bekliyorlar arkadaşlar. Bi kaç şiir okuyup seslendirmeye geçeceğim. Geri çevirmek istemezdim, ama prensşp meselesi, asılmadan bana yollansın istiyorum...
öncelikle şunu söylemek isterim: geniş bir hayal dünyanız mevcut ve hemen hemen her gün, o hayalleri bizimle paylaşıyorsunuz. Ben’e ait hayalleri paylaşmak gibisi yok sanırım, tıpkı sevgi gibi paylaştıkça artar çünkü. Hepimizce malum zaten.Bundan mütevellit yazdıkça artar kelimelerimiz içimizdeki derinlikle,yarayla-kabuksuz yara hem de-.
Yukarıda da ifade ettiğim gibi: her son şiiriniz, aslında bir sonraki şiirinizin giriş kısmıdır. Şiir yazan herkes için geçerli bir yasadır bu…Hayat, sadece bir şiir yazacak kadar ömür vermiştir insanlara/şairlere.Maalesef. Ömür,ölümün sol yanıdır. Ve sol yanıdır insanı şair yapan. Bu yüzden her yazılan şiirden sonra biraz daha yaklaşıyor insan ölüme.
Durun deyip: Şair, ölümü cebine sokup, ondan sonra yazmaya başlamıştır diye de bilirsiniz; ancak ömür, hep ölümü itmiştir sol eliyle.O iterken,yazılan şiirle ona sesleniyorsunuz bir bakıma.Bu da ömrü çok üzüyor,acı acı düşündürüyor biliyor musunuz?
Yazılan şiirlerle ömrün canını acıttığınıza göre,içinizdeki şiirleri demlendirip, biraz olsun ömrün oksijen almasını ya da ölüm’ün kangren olmasını sağlayabilirsiniz. Ölüme inat şiirle beklemek, hepsi bu..
uzatmadan, oldukça etkileyici idi
yalnız bir eleştiride bulunayım
ikinci bölüm sonunu
"hem edebiyata karşı
rahat ifade ediyorum" /// şeklinde bitirmen şiire sekte vurmuş, lirizmi baltalamışsın
orada "hem edebiyata" karşı yerine "hayata karşı" diyebilirdin
ya da sadece
"ki sesin sesime karıştıkça
daha bir öğreniyorum konuşmayı" /// bu iki mısra ile bıraksa idin çok daha hoş olurmuş
AFFINLA :)
Kalimera. tarafından 9/10/2011 6:49:03 PM zamanında düzenlenmiştir.