(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Şiiri// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Şiiri// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylüle bürünmüş , nice içimizde kalan, can yakan uhdeler.Her Eylül' de başlar feryadı başlar kabuk tuttuğunu sandığımız kanama.İç denizimiz kıpkırmızı alaca mavi solgunlukta...
Dalga dalga geçmişe... her gel- git..... sancılı özlem kusar her Eylül onurlu başın sessiz çekilen acısına...
Her zaman ki gibi muhteşemdi değerli dostum.Muhteşem.İmgelerin derinlerinde kanayan yarayı gördüm inan.
Herşey bir gün geçer geçecek.... sonsuz olan bir şey yok... dostum inan yok.
Gönül emeğini tüm içtenliğimle kutlarım.Selam ve en derin hürmetlerimle.
Salt Eylül mevsimin yağmurlarından, soğuğundan çeksek neyse de, İlla ki yönetiyorum diyenlerden çektik, çekiyoruz ve de çekeceğe benziyoruz bu gidişle. Gerilerden başlayrak bakın eski Eylül ayı takvim yapraklarına da anlayın ne dediğimi diye uyaran bir güzel şiir.
Öyle ya,kime ne yaptık ki, bunca mezalim süreçler yaşadık,yaşattılar bizlere ?
Kutluyorum değerli şair dost TAYLAN Bey sizi, Saygılarımla..
Benim için tartışmasız olarak son aylarda okuduğum ve çarpıldığım ve hüzünlendiğim ŞİİR.ve o uğursuz günleri bana tekrar, tekrar hatırlatan harika dizeler. şairi ,kalemini ,yüreğini ve emeğini kutlarım.saygı ile...
Dino-can tarafından 9/9/2011 3:43:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dino-can tarafından 9/10/2011 10:15:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ruh da, duygular da bir başkadır sanki bu mevsimde. Biraz burukluk biraz karamsarlık en çok da hüzündür.. Kuruyan yaprağıyla yazın bitişini hatırladan, içi üşüten rüzgarıyla kışın gelişini haberdar eden... Doğadaki bitişin habercisi, gelecek yeni yılla yeni başlangıçlara gebe olan Eylül...
Eylül... Her şair için ayrı bir leyla; kurşunî gelinlikler giyinip de gelen...
İnsan da Eylül'dür biraz aslında. Eylül hazan, hazan hüzzam zamanıdır..
"hoş gelmiş toprak kokusuyla, serin rüzgarıyla, asil yalnızlığıyla. sefalar getirmiş.." Eylül.
Güzeldi yüreğinizden kaleminize düşen 'Şiir'inizi okumak 'Şair'. Saygıyla...