Kelimeler dillerden dökülür, Dünyaya gelene dek, Nice kevgirler den süzülür. Membası kalptir, Ruh ile bütündür. Bir kelime düştü dilimden, Canım, o ruhuma mühürlüdür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Kelime Düştü Dilimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Kelime Düştü Dilimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimeler dillerden dökülür, Dünyaya gelene dek, Nice kevgirler den süzülür. Membası kalptir, Ruh ile bütündür. Bir kelime düştü dilimden, Canım, o ruhuma mühürlüdür.
Genç şairden güzel sözler okuduk dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Sizin gibi usta şairlerin takdiri, bizim gibi acemilere şiir yazma konusunda çok büyük teşvikler veriyor. Yaptığınız yorum için teşekkürler. saygılarımla prendus..
Kelimeler dillerden dökülür,
Dünyaya gelene dek,
Nice kevgirler den süzülür.
Membası kalptir,
Ruh ile bütündür.
Bir kelime düştü dilimden,
Canım, o ruhuma mühürlüdür.
Genç şairden güzel sözler okuduk dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.