Şimdi bir misafir gece boyar yüreğin Uzanırsın dilsiz minderlere elinde avuç boşlukların Dağlara eser gözyaşların rüzgârını öldürmüş kasabalardan Bir sahil kıyısından başlarken yolculukların Unutmuşsun okşadığın yetim uykuları Eylül sancısını andırırken Perşembe yalnızlıkların Ertesinde Erir mum Çapaklarına kavuşur Yarım bıraktığın demli ,şekersiz çayın Kızıl tütünler öldürür kahramanları Beyaz yelelerinden okşanırken Fırat Direnci kalmamıştır kayaların geçmişimize inat Ertesinde bir cumartesi ölür /Anlat/
(8)
Mırıldanır annemin yemek kokuları Koşarım mezarlığa Çınar gölgeleri yarım yamalak dualar haykırır Susarım duldalarına
(c)
Siyah giyer kiremitler Ahşap ayak izlerin hüzünlerimde belirince Şalvarından çiçekler düşer yalnızlığıma Kuru yufkalar ıslanırken gökyüzünde Bileklerimde zinciri bulutların Ağlarım ; sanrılarıma Ağlarım ; unutulmuş gözyaşlarıma Ağlarım Ertesinde Yarım kalmadı bu aşk , anlarım Savaşır omuzlarım yerçekimiyle Dinen fırtınaya yol alır adımlarım
(8)
Ertesinde yarım kalır şiir Bir pazartesi ölür Portakal yapraklarına sonbahardır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PORTAKAL YAPRAKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PORTAKAL YAPRAKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YARIM bıraktığın demli ,şekersiz çayın Çınar gölgeleri YARIM yamalak dualar haykırır YARIM kalmadı bu aşk , anlarım ErtesindeYARIM kalır şiir.......HERKESİN HERŞEYE YARIM KALMIŞLIĞI... ACI VE HASRET OLDUĞU YERDEN ÇOĞALA ÇOĞALA DEVAM EDİYOR... VE HİÇ BİR ŞİİR TAMAMLANAMIYOR...
SİYAH BEYAZ FOTOĞRAFLARDA Kİ BELLİ BELİRSİZ HÜZÜNLE KARIŞIK TEBESSÜM... GİDENİN ARDINDAN YETİŞEMEYEN SES. BİLİRİZ Kİ HER TAŞIN ALTINDAN BİR DRAM ÇIKARIR ŞİİR. VE BİZ BUNU SEVERİZ... YAZMAKSAK EĞER, ACILAR SESİZMİZİ BOĞAR... BEN BU HÜZNÜ SEVDİM ŞAİR ... İYİ Kİ PAYLAŞTIN... YÜREĞİNE SAĞLIK! SEÇKİYİ HAKETMİŞSİN. SAYGILAR.
icimizde ki sessizliklerdir kendimizi dinlemelerimiz ve kokularin izlerinden gider ruhun yola ciktigi zamanlar... portakal yapraginda anlatilan yarim kalmisligin hüznü ... nasil desem; edebiyat ögretmenimi animsatti dizeler arasi yolculgumda dolasirken tütünden sararmis parmaginla beni israet eder.hadi bakalim Yildiz bu siirden sana ne kaldi anlat derdi bana hüzün kaldi, bana özlediklerim kaldi... bana bir avuc bulut kaldi....
Tebrik ediyorum, ana özlemi !... dinmemiş o aşk, yarım yamalak gecelerde canlanmış., ağıtlar rüzgarlarla kucaklaşmış, her fırtınanın ardından, yollar ize düşmüş, yaşam renginiz güneşten alınmış ışıltılarla yüreğinize düşsün, saygı selamlar...
Çınar gölgeleri YARIM yamalak dualar haykırır
YARIM kalmadı bu aşk , anlarım
ErtesindeYARIM kalır şiir.......HERKESİN HERŞEYE YARIM KALMIŞLIĞI... ACI VE HASRET OLDUĞU YERDEN ÇOĞALA ÇOĞALA DEVAM EDİYOR...
VE HİÇ BİR ŞİİR TAMAMLANAMIYOR...
SİYAH BEYAZ FOTOĞRAFLARDA Kİ BELLİ BELİRSİZ HÜZÜNLE KARIŞIK TEBESSÜM... GİDENİN ARDINDAN YETİŞEMEYEN SES.
BİLİRİZ Kİ HER TAŞIN ALTINDAN BİR DRAM ÇIKARIR ŞİİR.
VE BİZ BUNU SEVERİZ... YAZMAKSAK EĞER, ACILAR SESİZMİZİ BOĞAR...
BEN BU HÜZNÜ SEVDİM ŞAİR ... İYİ Kİ PAYLAŞTIN... YÜREĞİNE SAĞLIK!
SEÇKİYİ HAKETMİŞSİN.
SAYGILAR.