Birdenbire uyanmalıyım, Aklım birdenbire kalkmalı yatağından İncecik su, soğuk, yüzüm sıcacık. Anneme sarılmalı, öpmeliyim Birdenbire yüz yıl özlemekten gelircesine
Koşmalıyım kapılara doğru Sis dağını yıkmalı birdenbire rüzgâr, Hızlan yürümeliyim sokakları, caddeleri birdenbire Göz göze kavuşmalı insanlar el ele konuşmalı Yüz yüze dövüşmeli birdenbire Sonra sarılmalı kuş seslerine; Eski bir dosta merhaba der gibi birdenbire
Galata köprüsü birdenbire indirmeli kanatlarını Birdenbire okyanuslanmalı Haliç kanalı, Bir adam birdenbire suya atmalı tuttuğu balıkları, Bir sandal evrene açılmalı birdenbire Ay birdenbire gitmeli Güneş yenilenmeli birdenbire Binlerce çocuk balonlar uçurmalı binbir renkle..
Şarlo olmalıyım güldükçe duygudan kere Birdenbire özgür kılmalı atını Pecos Bill Köpeklerin soy adları yazmalı kimliğinde Bütün kaplumbağlar ev kirası ödemeli birdenbire
Biraz da filmler eleştirmeli insanları birdenbire Bir şarkı yüzüne karşı okunmalı hayatın birdenbire Şiirler taşınmalı bir evden başka bir eve Dünyanın tüm harfleriyle yazılmalı adresler birdenbire
Yaşama çıkılan yollardan gidilmeli Afrika’ya birdenbire Yakın tarihi silmeli Irak birdenbire Bulunmamış sayılmalı zulüm birdenbire Hiç öldürülmemiş olmalı ilk insan birdenbire..
Birdenbire uyanmalıyım Aklım sarsılmalı birdenbire Alev alev su, yüzüm soğuk Öp demeliyim anne Öp gözlerimi herşey gerçekmişcesine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birdenbire şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Birdenbire şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukken evimizde gözlerimi kapatırdım ve birdenbire anneannemin evinde olmak isterdim . Orada sinema vardı , anneannemin yumuşacık güler yüzü vardı . Bu olamazdı tabii. Sizin şiirinizde birdenbire olmasını istedikleriniz benim de birdenbire olmasını istediğim güzellikler. Birdenbire olamaz ama inşaallah gerçekleşir . tebriklerimle selamlarımı gönderiyorum ..
birdenbire gök yarılmalı örneğin birdenbire yıldırımlara tutulmalıyım birdenbire saçlarımı usturaya vurup birdenbire salkım saçak savrulabilmeliyim birdenbire gözlerimi dikebilmeliyim uzaklara birdenbire yakın edebilmeliyim özlediklerimi birdenbire ağlamalıyım üstelik birdenbire güler gibi hem de birdenbire olmalı her şey birdenbire düşebildiğimiz gibi tıpkı birdenbire hayatın karmaşasına 'merhaba' derken birdenbire örneğin, ölebilmeliyim şair..
Orada sinema vardı , anneannemin yumuşacık güler yüzü vardı . Bu olamazdı tabii.
Sizin şiirinizde birdenbire olmasını istedikleriniz benim de birdenbire olmasını istediğim
güzellikler. Birdenbire olamaz ama inşaallah gerçekleşir . tebriklerimle selamlarımı gönderiyorum ..