(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Size Şeker Getirdim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Size Şeker Getirdim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok harika tebrikler bu ne beceri bu ne sanat bu ne yaratıcılık bu yansıyan yürek pırıltılarınız gözlerimi kamaştırdı selamlarım sevgilerim ve de hürmetlerimle efendim
TŞK LER SEVGİKİ ŞAİREM ALLAH NİCE GÜZEL BAYRAMLARA ERİŞTİRSİN İNŞ.TEBRİK EDİYORUM ÇOKDA GÜZEL BİR RESİM ÇALIŞMASI.BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
Size şeker getirdim, ağzınız tatlı olsun, Bayramınız mübarek,sevgimiz katlı olsun.
30 ağustos zafer bayramımızı da kutluyorum.
Fondaki tablo kendi çalışmam
Ülkü Ahıska.
Bayram şekerinizi bize tablonuzdan ikram ettiniz iki dizelik kutlamanızda memnuniyetle kabul ettik, şaire kızımın bende geçmiş bayramlarını ve zafer bayramlarını kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
işta bu gecenin son edebiyat sokağında uğradığım şeker tadında bir sayfa ...tşk ederim şşekere...yürğine sağlık ...bayramınız kutlu olsun....esintilerimle sevgiler
aldık şekerini şeker kardeşim teşekkürlerimi bırakıyorum tebrikler teşekkürler bu arada mübarek ramazan bayramınızı kutlar daha nice şiir gibi yıllar dilerim
merhaba efendim yine çok güzel bir şiirini okudum beyeniyle bu aralar beni bağışlayın torunum ameliyat geçirdiği için güzel şiirlerinizi okumaya gelemiyorum üzgünüm en kısa zamanda sizlerin yanınızdayım iyi bayramlar diliyorum her şey gönlünüzce olsun
Oy canısı şeker sensin ben çikolatamı senin üreğinden aldım çokca öptüm şeker tebrikler seninde bayrtamın mübarek olsun nice bayramlara toprağım öptüm sevgimle..
tepsiyi böylece alsam :)))çok güzel görünüyorlar harikasınız yüksel hanım gerçek zannettim söyleyecek söz yok mükemmelin ötesinde bir çalışma kutlarım hayırlı bayramlar sevgimdesin
Size şeker getirdim, ağzınız tatlı olsun, Bayramınız mübarek,sevgimiz katlı olsun.
İkram seven gönlüne ALLAH daha cok ikram eylesin O bayram şekerinden bütün arkaşlarada nasip eylesin Şiirini bayramını canı gönülden kutluyorum Saygılarımla selamlar
Sizin de Bayramınız kutlu olsun Ülkü hanım. Çizdiğiniz tablo için de sizi ayrıca kutluyorum.Sevdiklerinizle birlikte nice bayramlar yaşamanız dileklerimle...
Sevgili Ulku Hanim , her iki bayraminizi yurekten kutluyorum . Hem de akide, lokum ve akide sekerlerinden birer tane aliyorum , hepside bize ait seker turleri:) Gorsellikteki calismaniza hayran olmamam munkun degildi , detay calismasiyla , ruh halinizi cok guzel nakis nakis tuvale , renklere islemissiniz, yurekten kutluyorum , var olsun yureginiz , kem gozlerden korunasiniz insallah . Selam ve sevgilerimle..
Size şeker getirdim, ağzınız tatlı olsun, Bayramınız mübarek,sevgimiz katlı olsun.
30 ağustos zafer bayramımızı da kutluyorum.
----------- Fondaki çalışmanız emsalsız Duygularınızı içten paylaşırım.Her iki bayramınızı içten kutlarım... Sevgim sevgin olsun can şairem,sevgi ve saygılarımla...
Canım telefonla çok aradım CEVAP VERMEDİN.TABLOYU ALDIM TEPSİDEKİ ŞEKERLER ANCA YETER BİZE MALUM TORUN TORBAAA.EMEĞİNE SAĞLIK.TEBRİKLER.
Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, ŞEKER VE ZAFER Bayramınız kutlu olsun!
Hem şaiir hem de ressam olmak kuşkusuz ,kişiye özel ayrıcalıklı bir yetenek.Her ikisi üzerinde çalışırken ,haklı olarar doyumsuz haz alıyorsunuzdur.Yeni yetmelerin ağzıyla sorayım ben de : "Bu nasıl bir duygu" efendim. ? Ben de sizin,her iki bayramınızı da en içten dileklerimle kutlar,daha nicelerine , sağlık,huzur ve mutlulukla erişmenizi dilerim .Sevgi ve saygılar.Esen kalınız.
Üstadım teşekkürler fonda mısra da harika bernde sizin Her iki bayramınızı candan kutladım ama şekerler sizde kalsın )) diyabetlilere yaramaz selamlar sayğılar
Sevgili kardeşim Mevlam ibadetlerimizi makbul ve kabul eylesin.Yurtta ve cihanda sulh ve barışın daim olması dileklerimi arz eder,Ramazan bayramına yakışır,sağlık,birlik,beraberlik içerisinde Tekrarına kavuşmayı sağlık huzur esenlik içinde olmanız dileklerimle.Bayramınız mubarek,eviniz yurdunuz huzur mutluluk dolsun Ağız tadınız bozulmasın inşallah
Bir akide bir de lokum oluyorum, çok oldu ama ne yapalım her zaman iki bayram yan yana gelmiyor değerlendirmek gerek diye düşündüm. İkisini bir arada kutluyor tüm hayatının bayram sevinci içinde geçmesini diliyorum, sağlığınla ve sevdiklerinle bir arda. Nice bayramlara başarılarla koş...
Fondaki tablo da çok güzel , ellerinize sağlık. Sizin yüreğiniz de güzel ve Bayram mesajınız da çok güzel. BAYRAMINIZI KUTLAR, DAHA NİCE SAĞLIKLI , HUZURLU VE BARIŞ DOLU BAYRAMLARA AİLECE KAVUŞMANIZI DİLERİM.
Çok güzel şeker bayramı otuz ağustos zafer bayramı ikramınız şeker birde tablonuz kutluyorum bayramlarınızı ve yaratıcı yüreğinizi sevgi ve saygılarımla.
bu yansıyan yürek pırıltılarınız gözlerimi kamaştırdı selamlarım sevgilerim ve de hürmetlerimle
efendim