ne zaman aklıma düşsen, ’Alo, nasılsın, iyi misin?’ demek ya da kısa bir ileti göndermek geçer içimden sana; elim varmaz tuşlara, ben ağacının dalında yalnız tüneyen kuşlara döner birden yüreğim, yarım kalır hevesim...
...
oysa seni duysam sesine karışsa sesim sen dalında yuva kursam?!
... seni ben hiç de kısa zamanlar için sevmemiştim... ...
tenime dokunsa tenim sanki sana değen benim damarımda akan kanım seni kendim gibi sevdim...
...
bir yaz gecesi dolunayla mavi gölün kıyısına gel; salkım söğütlerce nazlı nazlı savrulurken yüzüme saçların yanağımda yanağın yüreğimi yakan sıcaklık, daldıralım ayaklarımızı serin suya yakamozlarla sevdamız kök salsın yıldızlara ve aya, sereserpe uzanıp kumsala dalgaların sesiyle dalalım uykuya bitmesin seninle başlayan rüyâ...
...
dostluğunun sıcak sesi göğsünün ılık nefesi yaşamak sevinç hevesi; seni canım gibi sevdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN AĞACINDAKİ KUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN AĞACINDAKİ KUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnız tüneyen kuşlara
döner birden yüreğim,
yarım kalır hevesim...
Nasıl bir ruh haliyle yazdınız bu şiiri hocam,dokunaklı bir yürek sesiydi,etkileyiciydi gerçekten.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.