tavşana kaç, tazıya tut deyip de yavaş yavaş ısındırılıyor finolar ava ve çepeçevre dağlardan kuşatılıyor ova; ateş! denilince tepeden ateşleniyor silahlar kızışıyor ortalık, başlatılıyor sürek avı, tavşan kaçacak delik arıyor kuşlar aşacak gedik telâşında tek tek vurulup düşüyorlar...
tazı tazılıkta ustalaşınca tut deyince tutası yut deyince yutası yat deyince yatası öl deyince ölesi; o ki artık zalim avcının ebediyen sadık kölesi, al şu çantayı, şuraya bırak milyonlar; aman dikkat!
-III-
zalim avcı yüzünden komşu komşuya düşman mümin doğduğuna pişman!
beyaz adam, öyle cins tazılar yetiştirdi yeni nesil, görülmemiştir örneği kazı kovalarken kaçırmak istemez ördeği(!) aklına hinlik bulaşır eli ayağına dolaşır!
ey sadık tazı, şunu iyi anla; ustalaştığını sansan da sen bir köpeksin hep köpek kalacaksın, öğrendiklerin sadece pavlov’un şartlı refleksi(!) turpun büyüğü torbada yiyince köteği, anlayacaksın zamanla, tarihten ders alacaksın!
zehirli bir yılanı kızgın bir demiri tutarcasına kavlayacak elin, kavrayıp ihaneti ve gerçeği dağlanıp ağlanacaksın, olmayacak yarana merhemin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ NESİL TAZILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ NESİL TAZILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.