(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ KIRIKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ KIRIKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili lizi süper bir şiir di herkesin de yaşadığı bir zamanlar çocukluk yıllarım geldi aklıma mükemmel dizeler tam puanımla kutluyorum sevgilerimle..
Kirlendikçe yeryüzü Büyümekten Utandım...........hiç bir zaman utanmıyacaksınız o kirlenen dünyayı sizin vede bizlerin gibi güzel yürekli canları temizliyecek ...çalışmanızı kutlar esenlikler dilerim saygılarımla
bu dizeler üstüne susmak ve düşünmek düşer.. çocukları düşünmek en çok da.. büyümesinler diye dua etmek mi en iyisi, yoksa umutla bekleyip büyüyünce herşeyi değiştireceklerine inanmak mı..yine de ikincisi diyelim..büyüsün ve değiştirsinler..çağa yenik düşmeden.. kutlarım duyarlı yüreğini... sevgimdesin..
Bütün kabahat yanlış bir zamanda büyümek...Ne kadar haklısınız...(Bazen o ömürsüz balonlar bile insanlardan kayda değer olabiliyor ayrıca..) Tebrikler-Selamlar..
"Yaşadıkça ihaneti Çöpe attığım Mavi balonumdan Utandım" gecenin bu saatinde bir şey yazmazsam buna uyuyamam şimdi. Önce ne şanslı mavi balonmuş bir insanın unutulmazları arasına girmiş, hani balon bu, ömrü ne kadardır ki ... balon işte ; ama o balonum dedirtmiş kendine... Sahi balonu niye çöpe attın, patladı diyemi, ya da patlattılar diye mi, ya da kirlettiler mi balonunu, sahi balonu çöpe niye attın... ŞİİRE 5 PUAN o ayrı
dünya hep böyle miydi yoksa biz büyüdükçe mi kirlendi? ne güzel söylemişsin.. büyümek çok da neşeli bir şey değilmiş. bir de düşünüyorsak.. zor vallahi..
yıllarım geldi aklıma mükemmel dizeler tam puanımla kutluyorum sevgilerimle..