(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
som hali miz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
som hali miz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insanlar bencillikten kurtulduklarında hayat biraz daha anlam kazanacaktır,emeğinize sağlık, yüreğinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum ...Kaleminiz kelamınız daim olsun
şimdi zurnanın son deliğinde Ajda ne yapar orda bilmesem de aklım ermese de dileğimdir ki, o insan kispetindeki akıldan yoksun kadını ordan alsınlar yoksa kadın onlara diyet listesi dağıtıp estetik dr. adresinide verecek. ALLAH AŞKINA ADAMLAR AÇLIKTAN ÖLÜYOR O GİTMİŞ SOMALİDE SAKIZ DAĞITIYOR...
Evet çok haklısınız, garip olan ve maalesef demek zorunda kaldığımız ise hepimizin haklı oluşu... önemli olan paylaşabilmektir... yorumunuz gibi... paylaştığınız değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Muhteşem!..Somali bir ibret bir sınavdır tüm insanlık için.Hiç şüphesiz rızkı veren Allah'tır.Kimi rızkının ayağına gönderilir Yaratıcı tarafından, kiminin de rızkı ayağına gönderilir.Her iki durum da insanlık için bir sınavdır haddi zatında.Rızkın ayağına gitmek çalışmayla olur.Rızkı ihtiyaçlı olana sunmak da (ayağına götürmek de )çalışmayla olur.Yani her iki durumda da Allah rızası için Sa'y etmiş olur insanoğlu.Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarım sonsuz...
Bazen...
Neyse bu çok dokunaklı bir konu...
Tebrikler ve teşekkürler bir kez daha şükretmeme ve hamdetmeme sebep olduğunuz için... :(