Ah. Ah... Gülümseyip gözlerin hüznü unutsa Ben hayran, ışıklarında kaybolsam Şu kararmış bulutlara binip Sımsıcak yüreğinin, sımsıcak yüreğinin Tam ortasında olsam.
Bulutlar gitse gözlerinden, günlük güneşlik olsa her yan Ben seninle baş başa kalsam, Şu yalnız, şu karanlık gecelerin gibi Sadece, Sadece sana sarılsam.
Hep hayali var söyleyemediklerimin Hep kelepçeli suskunluktaki duyguya Maviler maviye bulanmış, karalar kara Nedense hep borçlu kalırım Seni buluşturacak bir gecelik uykuya..
Ama yoksun, ne yanındayım, ne yanımdasın Yangınlarıma bir yudum su olsaydın Bütün kırıntılarımı toplayıp Çağırsaydın da sokaklara serpilmişliğimi Seni seven, seni çok seven bir adam yapsaydın.
Ne çare kader İki kıtanın birer ucunda sahili gözetlemekteyiz Belki dalgalar getirir, belki rüzgâr Bile bile lades denir mi hiç, dedik Bak, iki ucu kopuk bir ipi çekmekteyiz.
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah. Ah... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah. Ah... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.