Hüzün ellerden taşar, gözlere bulaşır Neden hep tetiktedir, insafsız rüyalar Bir silah sesi patlar, yürek ortasında Gül kendi aleminde, kendi sefasında.
Kanamaz kuştüyünde bir yudum damladır Gâh uçar bilinmeze, gâh uyumaktadır Bir rüzgâr eser bazen, sel olur serinlik Kendine ateş yakar, göz olur derinlik.
İşte beklenen andır, kendini yakar lav Bekçinin görevidir, incecik ses, hav hav Dua yükselir göğe, yağmurlarca sayı Yürek düşer yüreğe, umut kabadayı.
Yapışırken kum rengi, istek boyun eğer Elmas gibi parlayan, elmaslara değer Podyumlara asılı mankenlerden güzel Konur ulaşılmaza, pamuklaşmış bir el.
Sonra, baş tekrar baştır, hüzün selamlaşır Göz, diğerine bakar, birlikte ağlaşır Zaman sessizce inler yoluna giderken Aşk gözyaşına yatar, hicran “ At bin! ” derken.
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beklenen An şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beklenen An şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.