(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazgı Çıbanı//// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazgı Çıbanı//// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sükunet yetmez çoğu zaman, başka başka yaşanır hayat ve başka yaşanır her bahar...
-----
Ne etsem ne yapsam nafile, onca çaba, onca güç ve dik duruş boşuna, ansızın çalar kapımı bir haşin rüzgar... ağaçlar, ah ağaçlar! peşi sıra bitmez sorgular...
Her dizesi birbirinden guzeldi :) Taylan bey Dostumkutlarim .. ozlemisim siirlerinizi kaleminizin rengi bir baska guzellikler sizi bulsun Ayrica yorumunuz icinde tesekkur ederim
-----
Ne etsem ne yapsam nafile, onca çaba, onca güç ve dik duruş boşuna, ansızın çalar kapımı bir haşin rüzgar... ağaçlar, ah ağaçlar! peşi sıra bitmez sorgular...
------
Hani ölümdür bazı sözler; ifadesi net, vuruşu etkili, kaçınmak imkansızdır hani, sevda çarmıhında söyleye söyleye ölürsün hani...
------
Ey gönlü insan, sen kaderi kader seni yorar. yorar da bir onulmaz yara açar bilinmez bir karanlığın sonsuzluğunda ...
-----
çok güzeldi dizeler
ve
tebrikler...
Kezban Turan tarafından 9/8/2011 3:53:38 PM zamanında düzenlenmiştir.