On yedi Ağustosta kırılmıştı fay hattı Sarsıntıyla irkilen eski bir payitahttı Hâlbuki o mevkiler ülkemde en rahattı Sarsıldı, yere battı... Deprem yürek paralar.
Aradan yıllar geçti sarılmıştı yaralar Depremin yıl dönümü bağlıyoruz karalar Fakat bu kez fay değil, şizofreni.. sar’alar. Terör ihtarı ile sarsıldı Ankara’lar..
Hakkâri’de saldırı, mevkisi de Çukurca.. Bu ne alçaklıktır ki evsafı tam “çukur”ca Mehmetlerim can verir Hakk’a yürür “vakur”ca Kınalı kuzularım yürekleri yaralar.
On iki yıl evvelin yer altı sarsıntısı Bugün sanki canlandı oldu it kasıntısı Gündüz gözüyle vurur yok hiç gizli saklısı Yer altından üstüne yayıldı maskaralar.
Deprem yarası sarmak devlet millet birliği Yaraları sarmalar birlik verir dirliği Acıyı unutturur yok eder fakirliği Lâkin terör belâsı yıkar kaşı karalar..
Muhacirim ne desin sözün bittiği yerde Teröristler vuruyor derman olan yok derde Derdimin tek dermanı zeybekliğim var serde Yörük Ali, Atçalı… Topraktan fışkıralar.
muhacir bozkurt Mustafa KÜTÜKCÜ 17.08.2011 - Bayraklı / İZMİR
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRILAN FAY DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRILAN FAY DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım asla unutmamamız gereken çok önemli 17 Ağustos depremini ve güncel terör meselesini veciz ifadelerle gündeme aldığınız bu güzel şiirden ötürü müteşekkiriz. Var olasınız. Selam ve dua ile
Hakkâri Çukurca’da bir saldırı “çukur”ca.. Bu ne alçaklıktır ki evsafı tam “çukur”ca Mehmetlerim can verir Hakk’a yürür “vakur”ca Kınalı kuzularım yürekleri yaralar.
üstadım duyarlı yüreğinizi kutlarım mükemmel bir şir okudum slm ve saygılar
Fay hattı beynimizde sinir hattı oldu. Öfkemiz birikti birikti sele dönüşüp çoştu. Bazen bir mısraya büründü sayfalarda uçuştu. Bazende slogana dönüşüp meydanlarla buluştu. Bu toprakların sahipleri sabırla evlatlarını gül fidanı niyetine bahçelerine çelikledi. Baharda o çelikler sürgüne dönüşeşek. Fışkıracak o fidanlar Bir ölüp bin dirilecek.
Hepsi bilindik senaryoların yeniden oynanırken içteki satılmış işbirlikçilrle tezgahlanan bir oyunun sahnelenmesi ve bizlerin de seyirci kalmasından ibaret... Koca Osmanlıyı -Düvel-i Muazzama- da böyle yediler kafirler ve yerli işbirlikçileri... Üstadım yüreğinize sağlık... Selam ve saygılarımla...
Muhterem Kardeşim, Senaryoları yazanlar yazıyor, oyuncuları oynuyor da.. bizim içimizdeki dangalak oyuncular kullanıldıklarını ne zaman fark edecekler bilmem.. Kürt devleti kurulacak da sanki yönetenler kürtler mi olacak ? asla ve kat'a.. adı kürdistan olacak amma asıl devlet yahudinin devleti olacak. Bunu bir görebilse ahmaklar.. Gönül yaramız kanıyor Muhterem Kardeşim.. Mevlâm sonumuzu hayr eyleye..
Bu iş kolay kolay bitmez,zira içlerinde yahdisinden tutunda her milletten var
Haçlının taa kendisidir, pkk sade isim..
bu kadar zaman içinde yok edilememesi siyasilerin,cahilane tavrıdır. Emelleri ugruna kullanmışlardır terörü,halkın bir kısmını da kandırarak taraf edinmişlerdir.
Adam evinde oturuyor silahını alıp cıkıyor sokaga yapıyor yapacagını gidiyor evine,, inanın uydurma değil bunlar..dağdaymış mağdaymışş,evet dağda da var ama esas problem halkın içindekiler..
Hadi gelsin trabzon'a da göreyim boyunu açlıktan ölür iki günde!!
Kanımız sürekli kaynıyor ... amma... işte o amma frenliyor.. Vurmaya kalkarsak iç savaş çıkacak. istedikleri zaten bu. iç savaş ile ülkeyi çok kısa sürede parçalamak. Bu oyuna gelmemeliyiz.. Yönetenlerimize Allah basiret ve dirayet vere.. Sonumuzu hayr eyleye..
Muhacirim ne desin sözün bittiği yerde Teröristler vuruyor derman olan yok derde Derdimin tek dermanı zeybekliğim var serde Yörük Ali, Atçalı..topraktan fışkıralar.
İnan şairim inan buna bunuda saracağız,toprakla karacağız.ve bir dahada çıkamayacaklar.asıl onları başımıza bela eden tefrikalar var.ilim yuvası dediğimiz pislik yuvaları.bir zamanlar okulların bodrumları,çatıları silah doğuruyordu,kim bunların beyinlerini yıkadı acaba.?kürsü babaları ve onların patronları..maaşlı maşaları...Sona gelinecek ama öyle ama böyle.son türk ölmeden bu topraklar bu itlere mezar olmaya devam edecektir.. Güzel şiirinizi ve yüreğinizi kutlarım.