(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOYDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOYDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyada olanlardan insanın bıkıp usanmaması mümkün mü muhterem şair? Elbette değil ama Bu burası dünya ve yaşadığımız genellikle büyük cihat devam adam gibi yaşamaya ve adam gibi ölmeye.Öylesine ölmeli ki:Her kese nasip olmaz böyle şerefli ölüm/beni dim dik ayakta başım secdede gömün.Böyle ölebiliyormuyuz? selam ve hürmetlerimi sunuyorum.
"Dünyaya meylimiz kadar ahreti düşünmüş olsaydık; herşey daha başka olurdu sanki.." diye düşünüyorum. Haksız mıyım Muhterem? Ecelden kaçış yok.. Öyleyse?? her ân hazır hissetmeliyiz kendimizi... Ölmeden evvel kendi nefsimizi ölüler safında görmeliyiz...Ki; kul olduğumuz belli olsun. Mevlâm ne takdir etti ise o olur, hakkımızda hayırlı olanın takdiri duasıyla..
Allah, ölüm dahil cümlemize her şeyin ille en hayırlısını nasip etsin! Lafız ve ruh bütünlüğünü haiz, içten ve akıcı üsyupla terennüm edilmiş nefis çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürekten tebrik ve teşekkür ederim. Değerli kardeşime saygı, muhabbet ve selamlarımı sunarım.
Dünya aldatıcı, Biz ise yalama şekeri peşinde koşan çocuklar gibi Nefsimize tatlı gelenlerin ardında sürüklenen. Kaleminize sağlık Hocam . Saygılar sunarım.