(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öldürmeyeceksin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öldürmeyeceksin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair, Sözler tehlike sınırlarında geziniyor.. Tanrı, ki: hiç bir yarattığına sırt çevirmez..küfre ve şirke sapanları bile rızıklandırmaya devam eder..taa son nefese kadar.
"Kul'dan kula belâ gelmez, Tanrı belâ yazmayınca. Tanrı kula bela yazmaz... kul kendisi azmayınca.."
yalnız hocam şöyle bir şeyde var Yaratıcıya yüz çevirmiş topluluklar yok muydu? tabi ki var. ki her zamanda olmuştur. peki Yaratıcı onları büyük felaketlerle cezalandırmadı mı ? ee ben de, bugün ki vahim durumu anlatıyorum. ha yüz cevirmek, ha cezalandırmak... saygılarımla...
Derinliğin farkında olmadığımı sanmayın. Sadece sözler tehlike sınırında geziniyor dedim... İma ettiğiniz mananın farkındayım.Ben de altta bir başka berceste ile aynı şekilde gönderme yaptım. Aslında aynı şeyleri söylüyoruz.. Lâkin insanlar söyledikleri sözler ile kendi imanlarını tehlikeye sokabilirler diye dikkat çekmek istemiştim. Aynı frekanslarda dolaşıyoruz.. düşündüklerimiz pek farklı değil.. Çok ince nüanslar var..
Hocam siz neden işin yüzeyselliğiyle kalıyorsunuz ? ben orda öldürmeyeceksiniz diyorum o kadar... tabi ki Tanrı insanlara sırt çevirmez ama insanlar Tanrıya sırt çevirmiş olamaz mı ? biraz yüzeysel kalıyorsunuz hocam saygıyla...