(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYORSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYORSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilimezdin yalnızlıktı geceler, Sevgi diye isnad edilen kör karanlık... Sevmezdin sen beni geceler gibi, Gidişlerin öncesi saklıydı bakarken. Sabahların olmazlığında,izmarit kokusunda, Tükenen umutları satardın sen bana. Günü geçmiş ilaçlarcasına zarardın sen bana. Zararlıydın en bağımlı alışkanlıktan...
Bu şiiri yazdırdı Y.Odabaşı gece gece(: Teşekkür ederim beğeniniz ve paylaşımınız için..
Düşlerim akıyor avuçlarıma. Ve sen bir vagon penceresinde, El sallamaktan aciz gidiyorsun... Yol alıyorsun yavaş yavaş yanımdan. ESKİ birŞEHRE akıyor durmadan zaman... Gidiyorsun ben duruyorum, O durmamam gereken yerde. Başım bir diyet oluyor ödenecek, Bu aşk denilen serde. Bu AŞK denilen yerde duruyorum, Siz gidiyorsunuz, Avuçlarım tutuşıyor soğuktan.. Sen ise elele vermiş gidiyorsun, GİDİYORSUNUZ...
SENİ BİR TUFAN GİBİ SEVDİM (martılar gelmezdi ki sizin ordan martılar sizindi ey evlerinin önü deniz bizde ölen kartallardan, dağlardan size haber veririz bir bakımlık deniz, bir avuç imbat göndermediniz!)
I seni bir çığlık gibi sevdim uzanıp sesimin avlularına sen de her sabah sabah... sevince bir sevgiyle gideriz sonra durur vitrinlerden çiçekleri seyrederiz puştluklar bizi seyreder, biz çiçekleri... II seni bir kar gibi sevdim üşüye üşüye eridim!
bak, kentleri de, dağları da bozdular başka rüzgârlar giydirdiler kentlere dağlara başka tüfekler kalk, gidelim buralardan gidelim! III seni bir namlu gibi sevdim sen tetiklerimi ezberliyordun
kıyametler koparken alnından bu kentin geceydi... ansızın seni bir tufan gibi sevdim bedenim alabora!
YILMAZ ODABAŞI
Şiiriniz bana bu şiiri anımsattı üşüye üşüye erirken sizinde avuçlarınız soğuktan tutuşuyormuş... Çok güzel bir şiir; tebrikler....
Sevgi diye isnad edilen kör karanlık...
Sevmezdin sen beni geceler gibi,
Gidişlerin öncesi saklıydı bakarken.
Sabahların olmazlığında,izmarit kokusunda,
Tükenen umutları satardın sen bana.
Günü geçmiş ilaçlarcasına zarardın sen bana.
Zararlıydın en bağımlı alışkanlıktan...
Bu şiiri yazdırdı Y.Odabaşı gece gece(: Teşekkür ederim beğeniniz ve paylaşımınız için..