Giderkendim kadim ve gürdü ışık Şafak diyorlar uyanarak adına Evler, balkonlar çizilmiş resimler gibi Sevişmeler yersiz, sevişenler yabani
Asıl kargaşa diretmişliğimdir Ölüm teveccüh Ve asıl giderkendim Sessiz nice dağınık..
Sabahları 8:40 da uyan mesela; hâlâ, Terliklerin şuradadır, çorapların beyaz ve pamuk Pazar kahvaltılarını pencere önünde Yapmayı ihmal etme lütfen Kedinin sütünü, fesleğenlerin suyunu Derin mavi bakmalısın akvaryumda Yaşadıklarını hatırlar balıklar çünkü O ve ertesi günler işe gitme istersen Hava kapalı, radyo açık Epriyen sokaklar gibi sakinse zaman Kenti ayak izleri basmış diyorsa bültenler; Dalgın ve korkak olduğuma inanma ne olur Kalbim az evvel galip çıktı bir kavgadan, Banyoda sesli ayna anlatır sana bunu Saatteki vakit durmayan Kışabakanlar ve su salkımları.. O ve ertesi günler Kalbim çoğalan evdi evvela Bozulan musluk, yanmayan lamba Tenimdeki hayat demektir iz bırakan ütü..
Beni sev istemiyorum Hiç istemiyorum hatta Bir çocuk telaşında saklandım Açıkçası beni sevmiyorum
Belki şarap içişim hoş değildi Öyle büyük laflar etmez bakışım Beni hiç sevmediğin kadar sevme Karlı temmuz Kelebek ayazıyım Afrikalı bir çocuk düşleriyle sınırsız..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su Salkımları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su Salkımları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni sev istemiyorum Hiç istemiyorum hatta Bir çocuk telaşında saklandım Açıkçası beni sevmiyorum
Belki şarap içişim hoş değildi Öyle büyük laflar etmez bakışım Beni hiç sevmediğin kadar sevme Karlı temmuz Kelebek ayazıyım Afrikalı bir çocuk düşleriyle sınırsız.. yüreğine sağlık kutlarım
bu kadar iyisi okumayalı uzun olmuş gibi...
elmas gibi parlıyor düştüğü yerde şiir!