(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güzel resim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güzel resim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zordur cevabı verilemeyen veya yanıtı önceden bilinen soruları sormak.Kabullenmek acı verir.Sormak isteseniz de soramazsınız.Acır yüreğiniz.Belki de kanamasından korkarsınız. Zordur, bir zamanlar her şey olunanın bir zaman sonra hiçbir şey olmaması. Çok güzeldi.Beğeni ile okudum. Tebrik ve saygılarımla.
N edenleri sıralı çaresizlik sesi E llerini tutamamak bahanesi Y ılların senden bana getirisi D aimi sevdası sevgisi neşesi İ çimde kalan güzellikse korkutan yaralayan neydi
Güzel begendiğim yürek sesi şiiri HARİKA DA OLMUŞ .. KUTLUYORUM
Yeditepe çalıyor sanki seni benden, yavaş yavaş tüketiyor. gökyüzüne yıldızlarla tutunan peçesini çıkarıyorum karanlığın. pencereden yatağına süzülen ay ışığı olmak, yüzünü sürdüğün yastık olup düşlerine avuç açmak için. .Gözlerinmiş, senmişsin aslında kalbimi acıtan. senmişsin aslında istediğim, dilediğim. zordur istediğini elde etmek, zor. her sabah yüzünü görmek ama fark etmemek, her akşam elini tutmak ama veda etmek. Her vedada göz yaşı dökmek, ama sebebini acısı diyen nacizane yazıtınızı can-ı gönülden tebrik ederim sevgiyle kalın hoş kalın sevgili şair. ...
Güzel gözlerine bir daha bakamamak mıydı, Yoksa sana dokunamamak mıydı? Neydi beni bu kadar korkutan, Bu derece acıtan.... Aydınlığımı ve seni benden çalan Neydi?...
Gidenin arkasından gidişine göndermeler yazmak,ve aramak her seven yürek için bu böyledir.Giden acaba ne diyecektir bunu hep ben merak etmişimdir.Acaba şöyle mi.? ( Özür dilerim seni üzdüğüm için.) Halbuki acıların telafisi yoktur,ama sevmek katlanmaktır,aşk/sa yaşamak.Katlanıpta aşkı yaşayamadınsa neye yarar katlanmak.Yada bir özür dilemek. Kutlarım değerli dost
Kutluyorum emeğinize sağlık..Saygımla..