(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güzel resim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güzel resim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair, aslında konuyu iyi yakalamışsınız. Ama aceleden midir nedir, iyi işleyememişsiniz. Şiirleri yazıp hemen siteye atmak marifet değil. Biraz demlenmeli şiirler. Eminim bu şiiri biraz demlenmeye bıraksanız bariz hatalarınızı siz de görecektiniz. ''...delik teşik bir yorgunluk'' ''teşik'' ne demek acaba?
''Sende bende...'' Dahi anlamındaki de-dalar ayrı yazılmalı.
Anlık duygularımızı hemen not edip, sonra üzerinde biraz çalıştıktan ve tekrar tekrar okuduktan sonra daha güzel ve kalıcı şiirler yaratılacağına eminim. Sizde bu potansiyeli gördüğüm için yazıyorum. Yoksa, bana ne? Elbet istediğiniz gibi yazabilirsiniz.
Oldu Efendim. Ben teşekkür ederim. Ancak, bunlar vakit kaybı değil mi? Yani, kontrol edip atsak, biraz demlendirip atsak daha iyi olmaz mı? Sonuçta her şey iyi şiirler için. En içten saygı ve selamlarımla.
Kaçamak bakışlarla dokunurduk birbirimize Suçlu ve ezik yürürdük onca kalabalığın içinde Duygularımız masumdu biz sadece sevdik Her an acılar içinde delik teşik bir yorgunluk İzlerdi halsiz gölgelerimizi Yağmur ıslatırken kayıp sokakları Kalplerimiz birdi ama ayrı,ayrı yürürdük umutsuzca Aslında atılmasaydı aşk denilen kement boynumuza Sahtekarlar cennetinde buluşmasaydı yollarımız Sende bende pekala kandıra bilirdik kendimizi Yalandan mutluluk oyunu oynayarak Ayrı ayrı içimizdeki yas uzun bir yoculuğa çıkmış olurdu Ve bitmiş olurdu yüreğimizdeki bu Takas...
Şairin yürek sesi, dizelere yansımış sevgi için yazılmış güzel sözlerdi, şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.