yazma yeterr! diye bağıracaksınız da arka fonu beyaz metin rengi siyah olan kalbiniz kadar temiz sayfaya bişeyler yazmamak ne kadar zor haberiniz var mı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haberiniz var mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haberiniz var mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)))))))))))) aha haa :))))))))))) Bana bu pempe kalpli,anahtarlı günlüğün sayfasından birini bağışladığın için nasıl mutlu olduğumu tahmin bile edemezsin.Sen benim en çok sevdiğim arkadaşımsın,ben bunu biliyorum.Öyle olmasaydı geçen gün annenin plastik pembe beslenme kutuna koyduğu iki haşlanmış yumurtanın birini benimle paylaşmazdın.Bir de öğretmenin geçen gün bana sorduğu 3+2 nin cevabını kafana defter yemeyi göze alarak,olağan üstü bir çabayla parmaklarınla göstermeye çalışmanı asla unutamam..
İnşallah pembe pancurlu evlerimizde,yaşlanınca da bir arada olabiliriz. Seni çok seviyorum canım arkadaşım..Kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdıgın için teşekkür ederim.
(Altta kalp resmi,ortasından geçen bir ok,bir ucunda senin adın,diğerinde benim)
Roza tarafından 8/12/2011 3:40:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Roza tarafından 8/12/2011 3:40:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
şimdi çocuklardeğişti. kendi aralarında marka savaşı var
bi aile tanırım, çocuklar babalarının arabasıyla okul kapısının önüne kadar gitmezdi araba son model değilmişb bilmem ne marka değilmiş... bi sokak önce inerlerdi arabadan
enteresan tabii...babanın sabrı daha da enteresan...
bende içmedim zaten fakirlere diye veriyolardı... 80 kişilik sınıflarda okuduk :)) yoktu o zaman özel okul falan.. zengin fakir ayrımını da ilk kez okulda duymuştum
:)))))) İnanmıyorum benim ilkokul öğretmenimin adı da Güzin Önen'di :))))))) Biz doğudaydık henüz şeherli olmamıştık o zaman..Süt ve fındık dağıtıyorlardı hergün...Bir de öğretmenimin omuzlarını sıkmak gibi bir görevim vardı o zamanlar :))) Kuzine soba vardı sınıfımızda..Ondan böle oldum zati :))))))
Bi öğretmenim vardı, Güzin ERTAN... her saba gazete getirirdik okula :) Hürriyet. 'Püf Noktası' diye bö kçşesi vardı onu okuttururdu bize. Bide limon kolonyası götürmek zorundaydık. İnanılmaz müthiş bi kadındı. Çok severdim. İdolümdü. :))) ama onun kadar okumayı sevmiyodum :)) onun için beni öğretmen yapmadılar.