Gün be gün pusulamın fosforlu ibresi Seni gösteriyor seni Göklerden salkım salkım çiçekler yağıyor Benim yüreğimin yeleleri ıslanıyor Ben hep seninleyim ey sevgili.
Kendi adımı unuttuğum oluyor İşimi unutup dağların yolunu tuttuğum oluyor Dünyamı senin adın dolduruyor Gün be gün dilim seni söyler Kalbim seni onaylar ey sevgili.
Atım kulaklarını dikip seni dinler Senin muhabbetinle dalgalanır ekinler Kuşkudan arınır seni bilenler Gün be gün ruhum sana kanatlanır Her yerde izin var ey sevgili.
Senin güzelliğin orantılıdır Sevda silahımın kalibresi Gün be gün pusulamın fosforlu ibresi Seni gösteriyor seni Her zaman seninle doluyum ey sevgili.
Seni zikrederken sarhoş olurum Ayıkırım yine bir hoş olurum Nuruna dönen bir kuş olurum Seni bilen, seni bulan doyar mı? İp senin elinde ey sevgili.
Uykularımı yitirdiğim oluyor Bir anda bin defter bitirdiğim oluyor Her yerden her zaman ışığın doluyor Gün be gün delikanlı sevdalıyım Sen benim her şeyimsin ey sevgili.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK MEKTUBU -2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK MEKTUBU -2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.