(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TARAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TARAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soner kardeşim son zamanlarda yazdığın en güzel beyitti. Sen her ne kadar yazdıklarını okumuyorum desen de okuduğunu biliyorum ve ben de seni okuyorum 'bakalım yine bana bir taş varmı' diye inan bana tartıştığımız için demiyorum çok saçmaladın ve yine yanında olan onları övdüğün ve isimlerine yazı yazdığın iki kişiydi sanırım vefa borçlarını ödüyorlar. Sen saçmalayınca ben de dedim ki ' bu adam için kalem oynatmaya değmez, çünkü hiciv bile hak edene yazılır'
Ama bu beyit hem tekniği hem anlamı bakımından gerçekten çok iyi ve çok doğru bir tesbit, gelecek nesillere Ata sözü olarak bile kalabilir. Seni bu güzel ve anlamlı beyit için kutlarım. Ama bu demek değil sular duruldu:) Eğer şiirlerinde özellikle hayvan isimleriyle yapılmış hicivler görürsem yine ilk taş benden gelir haberin olsun.
Ama bu güzel beyitin hakkını vermemek benim şiir anlayışıma ihanet olurdu, yorumsuz geçemedim. Tekrar kutlarım. Selam ve sevgimle.
Sayfama şeref verdiniz. Genel olarak şiirdeki konu şiirde kalır. Bazen fikir yönünden tartışmamız olacaktır. Tartışma fikir çerçevesinde kalır. Şahsı rakip almam. Sizinle birgün karşılaşsam, sarmaş dolaş olurum.
Zira insanımı çok seviyorum. Hayatımda hiç kimseyle kırgın ayrılmadım. Haklı da olsam haksız da olsam, gönlü alıp ayrılmışımdır.
Beyiti okuyunca, yaşadığım bir olay geldi aklıma. Bir düğün merasimi için gittiğim mekânda öğrencilik arkadaşlarımdan birisi ile hocamı aynı masada görünce, her ikisine ortak selâm verip; hocama iltifat olması babından arkadaşımın saçı dökülmüş başına işaretle "maşallah!" demiştim. Hocam ânında güzel bir nükte ile "bazı başlar bizimki gibi kıllı, bazıları da böyle a-kıllı oluyor" demişti.
kalemin ustasından atasözü gibi...
helal olsun,
nefisti...
her dem saygılarımla soner hocama...