(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA / 28 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA / 28 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuyan kendini geliştiren ve sığ kalmayan insanlara saygım çok. Bırak az okuma alsın şiirlerin, bırak en acı eleştirileri yapsınlar ya da kalemine sağlık desinler geçiştirsinler. İnsan en çok kendi için yazar, burası olmasaydı da susmayacak bir avuç insanız şurada. Sen devam et, okumaya, araştırmaya, ufkuna ufuklar kattıkça çağlamaya, değer kadir bilmeyen cahiller olsun bırak sen alimlere hitap et, okudukça seni anlamamalarına içlenme, anlaşılamaman sende ki birikimlerin karşındaki insanda olamamasından kaynaklanır hem ne der mevlana; ne kadar bilirsen bil söylediklerin karşındakinin anlayabildiği kadardır, şiire hizmetin suali olmaz, isyanı olmaz, zamanın şairleri takdir görmeyi bırak fikir suçundan idam ediliyorlardı, bak sesli düşünr bir yerimiz var yargılanmadan, yasaklanmadan, okumasınlar bırak, yorum yazmasınlar bırak, içten bir onaylama yeter de artar gerçek şairlere. Sana da yetmeli bu durumda.
Yorumunuz bana güç ve cesaret verdi. Çok teşekkür ediyorum. Şiirime dolaylı da olsa manen destek verdiniz. Desteklerinize can u gönülden çok teşekkür ederim. Bu yorum bana büyükbir iştiyak verdi.