(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Miras// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Miras// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan hep kendi iç dünyasında göçerdir sanırım mevsimziz, zamansız.. Boş kaldıkça yalnız kaldıkça, durgunlaşıp uzaklara daldıkça göç kervanı da yükünü taşır bu göç yollarında başka iklimlere.. Varılan her iklim her mekan ve zaman kocaman bir yalnızlıktır.. Sanki yalnızlık, babadan-dededen kalma mirasmış gib kalır insana !
Ne kadar yalnız olsam da sevdadır her daim yanımızda olan.. O sevdanın kıvrımlarına saklana umutlar yeter insana.. Umut.. Umut .. illaki umut .. İnsan hayal ettiği, umutlandığı sürece yaşar..
Ben bunları dedim, bu güzel şiiri okurken bir taraftan da .. Böyle anlamak istedim daha doğrusu. İşime de böylesi yaradı elbette. Şiir değil mi, duygularını da paylaşıverir bir başkalarıyla işte böyle !.. İşte ondandır şiirin güzelliğ ve işlevsel değeri de ..
Kutluyorum değerli şair Taylan Bey Dost, Selam ve sevgilerimle..
Çok güzeldi, kutlarım
selamlarla