Hortumun içindeydim Sessizlik çökmüştü Ben vardım içinden gelen tek ses Korktum ağladım tutamadım kendimi Bir cennet sandım felaketin içini Ellerim ter ve su olmuştu Can havliyle Tuttuğum demirden kayıyordu Eridim sırılsıklam Terler akıyordu derinlerden Kaşındım Zaman geç’e gelirken Çürümeye başladım Ondan sonra bir bakmışım Yok oldum.......................................Unutulan..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖTÜ RÜYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖTÜ RÜYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hortumun içindeydim Sessizlik çökmüştü Ben vardım içinden gelen tek ses Korktum ağladım tutamadım kendimi Bir cennet sandım felaketin içini Ellerim ter ve su olmuştu Can havliyle Tuttuğum demirden kayıyordu Eridim sırılsıklam Terler akıyordu derinlerden Kaşındım Zaman geç’e gelirken Çürümeye başladım Ondan sonra bir bakmışım Yok oldum.......................................Unutulan..
Tebrikler güzel bir anlatımdı heyecan veren....dilerim hayırlara gelsin rüya...esenlikler dilerim sevgiler....
yok olmak aslında böyle birşey yoktur varlık için ancak insan evrende saklanabilir ,ya da çözülebilir şiiriniz çok güzel yorumlanabilir nitelikte dolu sözler gelişiniz hayır olsun diliyorum kutluyorum hoş geldiniz,sevgiler selamlar
Çok Değerli YOL-SUL' umuzun, Çok değerli evladı, Hanımefendi kızımız, Hoş geldin.. Edebiyat sayfalarına.. şair babanın,şair ruhlu kızı.
Eserini tebrik ediyorum.Can u gönülden,Yüreğin var olsun. Kalemin Ali meydan var olsun.ESERİN ÇALIŞMASINA ŞİMDİLİK BİR DİYECEK YOKTUR. Değerli Kızım benim işim araştırma ve eleştirmenlik. Yazar çizeriz amma, asıl işimiz sağa sola yorum yapıp, fikir bombardımanında bulunmak. Tabi sen bu bombalardan diğer sakinler gibi şu anda muafsın. Ancak bir eleştiri Yapacağım. baban kabul ederse, kalacak. kabul etmezse, sileceğim o kısmı.. "ELEŞTİRİ" ilk şiirin "ÖLÜM AN' IM " OLMAMALIYDI.bU YANLIŞ. BU ŞİİRE NE YORUM GETİRSENİZ GETİRİN. YAŞINIZDA KAÇ OLURSA OLSUN. ÖLÜMDEN İBRET ALINIR. AMMA ÖLÜMDEN BU ŞEKİLDE İLK SİFTAH ŞİİRDE BAŞLANMAZ.
RABBİM SENİ MUAFFAK KILSIN. EHLİBEYT YOLUNA SER'İNİ DÜŞÜRSÜN İNŞALLAH..
SAYGILAR
kizilbaba tarafından 8/8/2011 9:24:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yorumunuz için cok teşekkür ederim uyarınız üzere şiirimin ismini değiştirdim laf aramızda amcacığım bu şiir 5. sınıfta yazdığım eski bir şiirim onunla başlamak istedim uyarınız için çok çok çok teşekkür ederim... iyi akşamlar
tumun içindeydim Sessizlik çökmüştü Ben vardım içinden gelen tek ses Korktum ağladım tutamadım kendimi Bir cennet sandım felaketin içini Ellerim ter ve su olmuştu Can havliyle Tuttuğum demirden kayıyordu Eridim sırılsıklam Terler akıyordu derinlerden Kaşındım Zaman geç’e gelirken Çürümeye başladım Ondan sonra bir bakmışım Yok oldum....... yüreğien saglık hoş geldin sayglar
Ellerim ter ve su olmuştu''
Yüreğinize saglik...selaam...GELENDE