Gitarımın tellerine dokundum gün girerken; denizin içine, Notalarda kayboldum güneş ile; denizde O batan günün daha ilerisinde, Çoook uzak bir yerde, Ay kuytuda, karnı acıkmış, evsiz gibiyim... . Çek git uğraşamam, görmüyormusun gitarım elimde Dün gibi batıp da söner güneş, yine, Git,bit ve bitir, Şu simitçiden simit ye, çay iç Bulamazsın bu ortamı sen kendinde Sanki umurumdun Gitar varken elimde.. . Bam sesiyle dans eder karabataklar ile balıklar.. Deniz analarıyla, yosunlar Uçuşan simitlerle, martılar Raks eder coşarlar ..... Vapurun pervanesinde köpüren denizsin sanki ................................. Hiç umurum değilsin, git simit ye çay iç . Tırnaklarımla vururum, mızrap yerine Dans eden dünyamın ressamı, insan üstünde Bir hiç sin gözümde Bam sesinin telinde Ahenk; şu resmin güneşidir, dans ederiz müzikle Mısralarım söne durur zemherinde Bak gördün mü ?, Islanmış paçalarım, denizin dalga köpüğüyle.. ................................... Galiba seviyorum, Elindeki gevrek simit, çayı ve sıcacık demiyle....
MODA:::istanbulda kadıköyden sonraki semt, sahili mendirek deriz uzunca gider...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MODA GİTAR VE DANS.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MODA GİTAR VE DANS.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Moda'da denize karşı çay ve simit yemenin zevki başkadır....şiirlere ilham olacak kadar güzeldir.Bir de ali babanın dondurmaları olsaydı diyorum muzipçe:)Kutluyorum şairi,şiiri ve güzel yüreğinizi...sevgiler...
müzik ve deniz martılar eşliğinde yanında da simit ve çay. vay anam vay ne güzel bir manzara bu....kutladım bu güzel şiiri ve şairi...saygı ve selamlar...
Hiç umurum değilsin, git simit ye çay iç . Tırnaklarımla vururum, mızrap yerine Dans eden dünyamın ressamı, insan üstünde Bir hiç sin gözümde Bam sesinin telinde Gitarım; şu resmin güneşidir, dans ederiz müzikle Mısralarım söne durur zemherinde Bak gördün mü ?, Islanmış paçalarım, denizin dalga köpüğüyle..
Tebrik ediyorum. Güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Tırnaklarımla vururum, mızrap yerine Dans eden dünyamın ressamı, insan üstünde Bir hiç sin gözümde Bam sesinin telinde Gitarım; şu resmin güneşidir, dans ederiz müzikle Mısralarım söne durur zemherinde Bak gördün mü ?, Islanmış paçalarım, denizin dalga köpüğüyle.. ................................... Galiba seviyorum, Elindeki gevrek simit, çayı ve sıcacık demiyle....